Jak najlepiej sprawdzic czy jednym strzalem zostalo zabite 2 osoby (lub wiecej) ? wiem ze byl taki plugin ale nazwy nie moge sobie przypomniec
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 kill 1 host
Temat rozp. kyku, 28.11.2009 22:32
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.11.2009 22:32
#2
Napisano 28.11.2009 22:38
Mozna atakowac ten porblem na wiele sposobow...
Z eventa zabicia brac czas serwera (smierci wielu osob nastepuja [niemal]natychmiast).
Zrobic zmienna globalna, w ktorej dac ++ gdy kogos zabije kogos i zerowanie przy przeladowaniu, zmianie ammo - to chyba najlepszy sposob.
Z eventa zabicia brac czas serwera (smierci wielu osob nastepuja [niemal]natychmiast).
Zrobic zmienna globalna, w ktorej dac ++ gdy kogos zabije kogos i zerowanie przy przeladowaniu, zmianie ammo - to chyba najlepszy sposob.
#3
Napisano 28.11.2009 23:21
może event money ? sprawdzać co 0.1 sekundy lub mniej czy kasa zwiększyła się dwóch przebiegach o 300 + zmiana amunicji
#4
Napisano 28.11.2009 23:26
DarkGL, wrazliwe na mody co zmieniaja kase i nie lapanie gdy ktos ma 16000 w kieszeni :>
#5
Napisano 28.11.2009 23:32
ale dla 80 % by działało
no i jeszcze client_PreThink tzn. łapie strzał i sprawdza w deathmsg i potem za 0.1 sekundy zerowanie rozwiązań jest mnóstwo ale chyba najprostszym jest ten co napisał miczu czyli deathmsg i zliczanie
no i jeszcze client_PreThink tzn. łapie strzał i sprawdza w deathmsg i potem za 0.1 sekundy zerowanie rozwiązań jest mnóstwo ale chyba najprostszym jest ten co napisał miczu czyli deathmsg i zliczanie
#6
Napisano 29.11.2009 00:34
tak tez mialem zrobic ale myslalem ze jest latwiejszy sposob
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych