public skill_cherry_blossoms(id) { new victim = random_target(id); if (victim == -1) { print_hud_status(id,"%L",id,"L_STATUS_NO_TARGETS"); return PLUGIN_HANDLED; } static origin[3],parm[10]; get_user_origin(id,origin); parm[0] = id; parm[1] = victim; parm[2] = origin[0]; parm[3] = origin[1]; parm[4] = origin[2]; skill_cherry_blossoms_effect(parm); return PLUGIN_HANDLED; } public skill_cherry_blossoms_effect(parm[]) { new attacker = parm[0]; new victim = parm[1]; if (!is_user_alive(victim)) { new victim = random_target(attacker); if (victim == -1) { print_hud_status(attacker,"%L",attacker,"L_STATUS_NO_TARGETS"); return PLUGIN_HANDLED; } static origin[3]; get_user_origin(attacker,origin); parm[1] = victim; parm[2] = origin[0]; parm[3] = origin[1]; parm[4] = origin[2]; client_print(attacker,print_chat,"%L",attacker,"L_SKILL_CB_TARGETABLE",PLUGIN_TAG); return PLUGIN_HANDLED; } new multiplier = 150; new victim_origin[3], funnel[3]; get_user_origin(victim,victim_origin); funnel[0] = parm[2]; funnel[1] = parm[3]; funnel[2] = parm[4]; create_te_largefunnel(funnel,g_sprite_pflare,random_num(0,1)); static dist[3]; dist[0] = get_num_diff(victim_origin[0],funnel[0]); dist[1] = get_num_diff(victim_origin[1],funnel[1]); dist[2] = get_num_diff(victim_origin[2],funnel[2]); for (new i = 0; i < 3; i++) { if(get_num_diff(victim_origin[i],funnel[i] - multiplier) < dist[i]) { funnel[i] -= multiplier; } else if (get_num_diff(victim_origin[i],funnel[0] + multiplier) < dist[i]) { funnel[i] += multiplier; } else { funnel[i] = victim_origin[i]; } } parm[2] = funnel[0]; parm[3] = funnel[1]; parm[4] = funnel[2]; if (!(dist[0] < 50 && dist[1] < 50 && dist[2] < 50)) { static Float:time; time = 0.2; set_task(time,"skill_cherry_blossoms_effect",attacker + BLEACH_TASK_BLOSSOMS,parm,5); } else { new players[32],origin_victim[3],distance,Float:damage; static radius,num; radius = 75; get_players(players,num,"ah"); for(new i = 0; i < num; i++) { if(get_user_team(attacker)==get_user_team(players[i]) && attacker==players[i]) { continue; } get_user_origin(players[i],origin_victim); distance = get_entity_distance(victim,players[i]); if(distance < radius) { damage=radius_calucation(funnel,origin_victim,radius,BLEACH_SKILL_MASTER_DAMAGE/2,BLEACH_SKILL_MASTER_DAMAGE*g_skill[attacker][P_SKILL_5]); set_bleach_damage(attacker,players[i],damage); create_screen_fade(players[i],(1<<10),(1<<10),(1<<12),255,156,255,floatround(damage)); } } g_player_last_event[attacker][0]=get_gametime(); spirit_set(attacker,g_player_spirit[attacker]-BLEACH_SKILL_MASTER_COST); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 28.11.2009 18:33
Czesc . Mam problem ze skillem a mianowicie chodzi mi o to czy da sie zmienic dmg skilla bo jak sie go uzywa zabija na hita . A jak mozna to prosilbym zeby ktos powiedzial mi jak .
#2
Napisano 28.11.2009 20:25
Jesli nie chcesz sie bawic cvarami to zmien:
To w przyblizeniu zrobi 1/3 tego co normalnie, baw sie tak by ci pasowalo.
set_bleach_damage(attacker,players[i],damage*1/3);
To w przyblizeniu zrobi 1/3 tego co normalnie, baw sie tak by ci pasowalo.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych