Napisał na czacie
DarkGL
25.11.2009
Chodzi mi o jakaś funkcje który wywoływała się tylko wtedy gdy ktoś napisze coś na czacie nie chodzi mi o to gdy naciśnie klawisz do pisania ale gdy już wszystko napisze i to zatwierdzi
mgr inż. Pavulon
25.11.2009
yyy...
register_clcmd("say", "odpalana_funkcja") register_clcmd("say_team", "odpalana_funkcja")
DarkGL
25.11.2009
własnie nie o to chodziło chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał
mgr inż. Pavulon
25.11.2009
a to niby kiedy jest wysyłane wg ciebie ??własnie nie o to chodziło chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał
DarkGL
25.11.2009
eee gdy ma pod y say to naciska y i coś pisze naciska a wysłać to może i za 20 sekund a funkcja się uruchomi i nic nie zrobi chyba że źle zrozumiałem jak działa say i say_team
mgr inż. Pavulon
25.11.2009
To jest uruchamiane dokładnie tak jak chcesz.
Wciskasz bind (powiedzmy "y") piszesz coś i piszesz a na koniec naciskasz ENTER i jest wysyłana komenda "say Jakis tekst" (czy say "Jakis tekst" czy "say ^"Jakis tekst^""; nie pamiętam).
To samo uzyskasz po wpisaniu w konsoli say "Jakis tekst".
A tego twojego rozumowania to nie rozumiem.
Wg ciebie najpierw jest wysyłana komenda "say" a potem dosyłane są kolejne literki ?
Wciskasz bind (powiedzmy "y") piszesz coś i piszesz a na koniec naciskasz ENTER i jest wysyłana komenda "say Jakis tekst" (czy say "Jakis tekst" czy "say ^"Jakis tekst^""; nie pamiętam).
To samo uzyskasz po wpisaniu w konsoli say "Jakis tekst".
A tego twojego rozumowania to nie rozumiem.
Wg ciebie najpierw jest wysyłana komenda "say" a potem dosyłane są kolejne literki ?
DarkGL
25.11.2009
no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say
mgr inż. Pavulon
25.11.2009
No tego to akurat zrobić nie możesz.no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say
Chyba że wymusisz na chama bind przykładowo y:
bind "y" "jakas_komenda; wait; messagemode"
I przechwycisz "jakas_komenda"
No chyba że da się przechwycić "messagemode"