Witam, mam pytanie do Was.
Jak zwiększyć obrażenia zadawane przez np. Hell Orb ?
Oraz jak powiększyć liczbę min z "Techies scepter" z 3 na np. 5
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Explode - dmg
Started By
honey
, 23.11.2009 13:58
3 replies to this topic
#1
Posted 23.11.2009 13:58
#2
Posted 23.11.2009 14:12
Ilosc min zmieniasz w tej linijce:
Natomiast sile Hell Orb'a mozesz zmienic w funkcji public add_bonus_explode(id) w linijce:
player_b_mine[id] = 3
Natomiast sile Hell Orb'a mozesz zmienic w funkcji public add_bonus_explode(id) w linijce:
new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
#3
Posted 23.11.2009 14:13
player_b_mine[id] = 3
Zmieniałem i to, lecz nadal było max. 3 miny
#4
Posted 23.11.2009 14:18
W takim razie pomocna moze byc tez zmiana w funkcji public item_mine(id). Niestety jestem na uczelni w tym momencie i nie moge sprawdzic dokladnie w ktorym miejscu
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users