Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Explode - dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 23.11.2009 13:58

Witam, mam pytanie do Was.
Jak zwiększyć obrażenia zadawane przez np. Hell Orb ?
Oraz jak powiększyć liczbę min z "Techies scepter" z 3 na np. 5

#2 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 23.11.2009 14:12

Ilosc min zmieniasz w tej linijce:

player_b_mine[id] = 3

Natomiast sile Hell Orb'a mozesz zmienic w funkcji public add_bonus_explode(id) w linijce:

new dam = 75-(player_dextery[a]*2)

  • +
  • -
  • 0

#3 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 23.11.2009 14:13

player_b_mine[id] = 3

Zmieniałem i to, lecz nadal było max. 3 miny

#4 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 23.11.2009 14:18

W takim razie pomocna moze byc tez zmiana w funkcji public item_mine(id). Niestety jestem na uczelni w tym momencie i nie moge sprawdzic dokladnie w ktorym miejscu :(
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych