←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Usunięcie smugi za granatem F...


Best Answer Gemowiec 12.02.2024 21:31

Usuwasz konkretnie tę linię

fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);

Ok bardzo pomogłeś dziękuje 

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Gemowiec's Photo Gemowiec 25.01.2024

Witam może ktoś usunąć smugi za granatem 

Frostnade / Granat zamrażający

Attached Files

Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 25.01.2024

Usuń ten fragment z kodu
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(entity);	// entity
write_short(gTrail);	// sprite
write_byte(20);		// life
write_byte(10);		// width
write_byte(iColors[0]); // red
write_byte(iColors[1]); // green
write_byte(iColors[2]); // blue
write_byte(255);	// brightness
message_end();
I te linijki, żeby posprzątać pozostałe rzeczy związane ze smugą
new gTrail;
new const gModelTrail[] = "sprites/lgtning.spr"
gTrail = precache_model(gModelTrail)
Quote

  • +
  • -
Gemowiec's Photo Gemowiec 25.01.2024


Ok dziękuje działa a dałoby radę również usunąć podświetlenie granatu ?


Edited by Gemowiec, 25.01.2024 19:21.
Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 26.01.2024

Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Quote

  • +
  • -
Best Answer Gemowiec's Photo Gemowiec 12.02.2024

Usuwasz konkretnie tę linię

fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);

Ok bardzo pomogłeś dziękuje 

Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 13.02.2024

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

Quote
Locked