[ROZWIĄZANE] Problem z podmianą skinów
Najlepsza odpowiedź Matevsz 02.11.2023 14:46
https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
Wystarczy wrzucić błąd w google.
Dzięki, nie wiedziałem o tym ale zauważyłem błąd w grze, ponieważ mamy domyślny skin np. AK47 i po przeładowaniu lub kilku strzałach zmienia się na inny tylko jeden potem powraca znów na domyślny i znów na ten jeden inny
Dobra, problem leżał po stronie modelu, już działa można zamknąć
Przejdź do postu
Matevsz
31.10.2023
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #define PLUGIN "Wybor skinow" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "K@MILOVVSKY" new model_noza[33] new model_m4[33] new model_ak[33] new model_awp[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru") register_clcmd("say /skin", "menuWyboru") register_clcmd("say /skins", "menuWyboru") register_clcmd("say /modele", "menuWyboru") register_clcmd("say /model", "menuWyboru") register_clcmd("say /models", "menuWyboru") } public plugin_precache() { precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly precache_model("models/skiny/noz/v_knife2.mdl") precache_model("models/skiny/noz/v_knife3.mdl") precache_model("models/skiny/noz/v_knife4.mdl") precache_model("models/skiny/noz/v_knife5.mdl") precache_model("models/skiny/noz/v_knife6.mdl") precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_2.mdl") precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_3.mdl") precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_4.mdl") precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_5.mdl") precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_6.mdl") precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_2.mdl") precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_3.mdl") precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_4.mdl") precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_5.mdl") precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_6.mdl") precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla precache_model("models/skiny/awp/v_awp2.mdl") precache_model("models/skiny/awp/v_awp3.mdl") precache_model("models/skiny/awp/v_awp4.mdl") precache_model("models/skiny/awp/v_awp5.mdl") precache_model("models/skiny/awp/v_awp6.mdl") } public menuWyboru(id) { new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkiny\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y") new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu") menu_additem(menu, "\wNoz") menu_additem(menu, "\wM4A1") menu_additem(menu, "\wAK47") menu_additem(menu, "\wAWP") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public skinsmenu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: menu_noze(id) case 1: menu_m4(id) case 2: menu_ak(id) case 3: menu_awp(id) default: return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } public menu_noze(id) { new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:") new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu") menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny") menu_additem(menu, "\wBayonet | 1") menu_additem(menu, "\wBowie | 2") menu_additem(menu, "\wButterfly | 3") menu_additem(menu, "\wCommando | 4") menu_additem(menu, "\wFalchion | 5") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public knifemenu(id, menu, item) { switch(item) { case 0: SetKnife(id , 0) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 2) case 3: SetKnife(id , 3) case 4: SetKnife(id , 4) case 5: SetKnife(id , 5) default: return PLUGIN_HANDLED } ZapiszNoz(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { model_noza[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife2.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife3.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife4.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife5.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife6.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) return PLUGIN_HANDLED; } public menu_m4(id) { new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:") new menu = menu_create(menuBody, "m4menu") menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1") menu_additem(menu, "\wCondor | 1") menu_additem(menu, "\wCyrex | 2") menu_additem(menu, "\wHowl | 3") menu_additem(menu, "\wHyper Beast | 4") menu_additem(menu, "\wIcarus Fell | 5") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public m4menu(id, menu, item) { switch(item) { case 0: SetM4A1(id , 0) case 1: SetM4A1(id , 1) case 2: SetM4A1(id , 2) case 3: SetM4A1(id , 3) case 4: SetM4A1(id , 4) case 5: SetM4A1(id , 5) default: return PLUGIN_HANDLED } ZapiszM4(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetM4A1(id , M4A1) { model_m4[id] = M4A1 new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_M4A1 ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56] switch(M4A1) { case 0: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_2.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_3.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_4.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_5.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_6.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) return PLUGIN_HANDLED; } public menu_ak(id) { new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:") new menu = menu_create(menuBody, "akmenu") menu_additem(menu, "\wZwykly AK47") menu_additem(menu, "\wDeluxe | 1") menu_additem(menu, "\wFireserpent | 2") menu_additem(menu, "\wFrontsidemisty | 3") menu_additem(menu, "\wReddragon | 4") menu_additem(menu, "\wVulkan | 5") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public akmenu(id, menu, item) { switch(item) { case 0: SetAK47(id , 0) case 1: SetAK47(id , 1) case 2: SetAK47(id , 2) case 3: SetAK47(id , 3) case 4: SetAK47(id , 4) case 5: SetAK47(id , 5) default: return PLUGIN_HANDLED } ZapiszAK(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetAK47(id , AK47) { model_ak[id] = AK47 new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_AK47 ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56] switch(AK47) { case 0: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_2.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_3.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_4.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_5.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nak47_6.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) return PLUGIN_HANDLED; } public menu_awp(id) { new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:") new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu") menu_additem(menu, "\wZwykle AWP") menu_additem(menu, "\wAsiimov | 1") menu_additem(menu, "\wDragon Lore | 2") menu_additem(menu, "\wHyperbeast | 3") menu_additem(menu, "\wLightning | 4") menu_additem(menu, "\wPinkflash | 5") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public awpmenu(id, menu, item) { switch(item) { case 0: SetAWP(id , 0) case 1: SetAWP(id , 1) case 2: SetAWP(id , 2) case 3: SetAWP(id , 3) case 4: SetAWP(id , 4) case 5: SetAWP(id , 5) default: return PLUGIN_HANDLED } ZapiszAWP(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetAWP(id , AWP) { model_awp[id] = AWP new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_AWP ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56] switch(AWP) { case 0: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp2.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp3.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp4.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp5.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp6.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; SetKnife(id, model_noza[id]) SetM4A1(id, model_m4[id]) SetAK47(id, model_ak[id]) SetAWP(id, model_awp[id]) return PLUGIN_HANDLED } public client_authorized(id) { ZaladujNoze(id) ZaladujM4(id) ZaladujAK(id) ZaladujAWP(id) } ZapiszNoz(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } ZaladujNoze(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) model_noza[id] = str_to_num(vaultdata) } ZapiszM4(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } ZaladujM4(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) model_m4[id] = str_to_num(vaultdata) } ZapiszAK(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } ZaladujAK(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) model_ak[id] = str_to_num(vaultdata) } ZapiszAWP(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } ZaladujAWP(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) model_awp[id] = str_to_num(vaultdata) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Po wejściu na serwer i wpisaniu jednej z komend nic się nie dzieje, nie wyrzuca serwera ani nic
Remik
31.10.2023
Dziwne jest bo ja jak testowałem to działa normalnie coś zle robisz moim zdaniem
Mr.Tnctproo
01.11.2023
wejdz na serwer, wpisz amx_plugins w konsoli i sprawdz czy plugin jest dobrze wgrany.
Matevsz
01.11.2023
wejdz na serwer, wpisz amx_plugins w konsoli i sprawdz czy plugin jest dobrze wgrany.
są tylko 2 błędy
[ 22] unknown unknown unknown skiny.amxx bad load
Boski Z Polski
01.11.2023
https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
Wystarczy wrzucić błąd w google.
Matevsz
01.11.2023
https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
Wystarczy wrzucić błąd w google.
Dzięki, nie wiedziałem o tym ale zauważyłem błąd w grze, ponieważ mamy domyślny skin np. AK47 i po przeładowaniu lub kilku strzałach zmienia się na inny tylko jeden potem powraca znów na domyślny i znów na ten jeden inny
Najlepsza odpowiedź
Matevsz
02.11.2023
https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
Wystarczy wrzucić błąd w google.
Dzięki, nie wiedziałem o tym ale zauważyłem błąd w grze, ponieważ mamy domyślny skin np. AK47 i po przeładowaniu lub kilku strzałach zmienia się na inny tylko jeden potem powraca znów na domyślny i znów na ten jeden inny
Dobra, problem leżał po stronie modelu, już działa można zamknąć
dasiek
03.11.2023
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL