←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
klasa

  • +
  • -
Anonimowy09's Photo Anonimowy09 23.12.2022

dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak

proźba o zrobienie tej klasy premium

Attached Files


Edited by Anonimowy09, 23.12.2022 23:32.
Quote

  • +
  • -
Boski Z Polski's Photo Boski Z Polski 24.12.2022

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "M4 AWP HE z AWP ma 1/1 z he 1/3";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	
	return COD_CONTINUE
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)  
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
	{       
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Anonimowy09's Photo Anonimowy09 24.12.2022

plus dla Ciebie leci 

a powiesz mi co dodałeś ze działa??

Quote

  • +
  • -
Boski Z Polski's Photo Boski Z Polski 24.12.2022

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	
	return COD_CONTINUE
}
Quote

  • +
  • -
Anonimowy09's Photo Anonimowy09 24.12.2022

robiłem tak ,ale mi nie kompilowało

 

Quote