interp
wrona
13.11.2009
mam plugin do ustawiania interpu rate itp i wszystko cacy tylko ze on ustawia na poczatku rundy i po wejsciu na serwer. a mozna przerobic by ustawial jeszcze co 25 sekund np? albo ze jak ktos zmieni interp z 0.01 na inny to na po lewej stronie ekranu na hud ze caly serwer to widzi bedzie pisac ze on zmienil i po ostrzezeniach np poo min go kiknie. sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "rate 25000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
client_cmd(id, "cl_allowupload 1")
client_cmd(id, "cl_download_ingame 1")
}
public newRound()
{
client_cmd(0, "rate 25000")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
client_cmd(0, "cl_cmdrate 101")
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(0, "mp_decals 300")
client_cmd(0, "cl_allowdownload 1")
client_cmd(0, "cl_allowupload 1")
client_cmd(0, "cl_download_ingame 1")
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "rate 25000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
client_cmd(id, "cl_allowupload 1")
client_cmd(id, "cl_download_ingame 1")
}
public newRound()
{
client_cmd(0, "rate 25000")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
client_cmd(0, "cl_cmdrate 101")
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(0, "mp_decals 300")
client_cmd(0, "cl_allowdownload 1")
client_cmd(0, "cl_allowupload 1")
client_cmd(0, "cl_download_ingame 1")
kasza
13.11.2009
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "pluginek" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Kasza" public plugin_init() { register_plugin("raty+hud", "1.0", "kasza") set_task(25.0, "interp", _, _, _, "b") set_task(120.0, "hud", _, _, _, "b") } public interp() { client_cmd(0, "rate 25000") client_cmd(0, "cl_updaterate 101") client_cmd(0, "cl_cmdrate 101") client_cmd(0, "ex_interp 0.01") client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(0, "mp_decals 300") client_cmd(0, "cl_allowdownload 1") client_cmd(0, "cl_allowupload 1") client_cmd(0, "cl_download_ingame 1") } public hud() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp ustawiono na 0.01") }Ten bedzie wymuszal co 25s ustawienia, i co 120s pokazywał wiadomość hud. Jeśli chcial bys z tym zmienianiem to plugin byl by tylko na steama.
honey 14.11.2009
kasza, nie będzie lepiej żeby public hud zrobić tak:
Bo twój kod wysyła chyba do wszystkich graczy to. A po co ma się hud nakładać na siebie ?
public hud(id) { set_hudmessage(id, 255, 0, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(id, "Twoj interp ustawiono na 0.01") }
Bo twój kod wysyła chyba do wszystkich graczy to. A po co ma się hud nakładać na siebie ?
kasza
14.11.2009
honey, mam go na serwie i mi sie nie "naklada" . Chociaz nie do konca rozumiem co myslisz pod slowem naklada...
emblaze
14.11.2009
Tzn to sie nie bedzie nakładać, bo to całemu serwerowi wymusza w jednym czasie.
A co do tego id, to w ogóle nie bedzie wyświetlać, bo w set_task nie ma podane ze to ma być id, a w ogóle to jest w plugin_init
A co do tego id, to w ogóle nie bedzie wyświetlać, bo w set_task nie ma podane ze to ma być id, a w ogóle to jest w plugin_init