←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nie działają komendy na say'u.

  • +
  • -
Metor's Photo Metor 14.10.2021

Nie działają  wpisywane przeze mnie komendy na say'u.

Gdy wpisuję /menu, /czapki itd. komendy nie działają, po prostu piszę to na czacie a nic się nie uruchamia.

Problem występuje na wszystkich serwerach. (cs 1.6 Steam)

Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 15.10.2021

pokaz plugins.ini i logi błędów

Quote

  • +
  • -
Metor's Photo Metor 16.10.2021

pokaz plugins.ini i logi błędów

Jestem trochę zielony w tym temacie, ale w plikach gry nie znalazłem logów ani plików które wskazywały by na jakiś błąd  ;> , zauważyłem że gdy wpisuje w konsoli "say /komenda" wtedy komenda działa. 

Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 16.10.2021

cstrike/addons/amxmodx/logs/error_data.log
cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini

bez wiedzy co masz wgrane i jakie błędy wychodzą (jeśli wychodzą) to nikt nie wywróży ci rozwiązania..

Quote

  • +
  • -
Metor's Photo Metor 16.10.2021

Chyba się nie zrozumieliśmy, w plikach gry nie mam  pliku addons ani amxmodx bo nie mam zainstalowanego amxx. nie chodzi mi o nie działające komendy na moim serwerze tylko ogólnie w samej grze. 

No chyba że to ja nie mogę czegoś zrozumieć. 

Quote

  • +
  • -
koszula93's Photo koszula93 16.10.2021

Wszystko zależy od właściciela danego serwera. Jeśli komenda /czapki nie działa to znaczy, że nie ma czegoś takiego na tym serwerze. Nie każdy serwer posiada coś takiego. To właściciel decyduje co ma być wgrane, a co nie - kwestia gustu ;-)

Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 16.10.2021

Wszystko zależy od właściciela danego serwera. Jeśli komenda /czapki nie działa to znaczy, że nie ma czegoś takiego na tym serwerze. Nie każdy serwer posiada coś takiego. To właściciel decyduje co ma być wgrane, a co nie - kwestia gustu ;-)