←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

komenda amx_reloadadmins co rundę


Best Answer Robiin 02.08.2021 11:40

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.

Go to the full post

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 31.07.2021

Tak jak w tytule tematu chodzi o plugin który co rundę wywołuje komende amx_reloadadmins i odnośnie tego pluginu jest prowadzona dyskusja czy obciąża on serwer/bansa? i jeśli obciąża to czy bardzo? Prosiłbym o wypowiedź speców od scriptingu, bo jak na moje oko to ten plugin nie powinien powodować prawie w ogóle obciążenia. Chodzi oczywiście o czytanie uprawnień z amxbans.


Edited by SezonowyGracz, 31.07.2021 14:53.
Quote

  • +
  • -
DaFFyy's Photo DaFFyy 31.07.2021

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.
Edited by DaFFyy, 31.07.2021 16:04.
Quote

  • +
  • -
Anonymuss's Photo Anonymuss 02.08.2021

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Reload Admins", "1.0", "Anonymuss");
	register_event("HLTV", "ev_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
}

public ev_HLTV()
	server_cmd("amx_reloadadmins");
Quote

  • +
  • -
Best Answer Robiin's Photo Robiin 02.08.2021

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.


Edited by Robiin, 02.08.2021 11:41.
Quote