Pomoc przy pluginie
Remik
08.05.2021
Witam mam pewien problem z pluginem blokującym awp od ilości graczy, chodzi mi oto żeby np jest 12 graczy na serwerze awp nie było możliwe do kupienia. W czasie gry wejdzie 13,14 itd i wtedy będzie można kupić awp . Sma pluginu gdzie znalazłem tutaj na amxx ale jest zrypany bo nie działa prawidłowo.
Remik
09.05.2021
Ta wklejka wygasła: 2021-05-08 18:44:15
http://www.wklejto.pl/899970 sprawdz
Użytkownik Remik edytował ten post 09.05.2021 08:58
KoRrNiK
09.05.2021
server_cmd("amx_restrict off deagle");
server_cmd("amx_restrict on deagle");
A czy na pewno tu powinien być deagle?? Chciałeś chyba awp.
Remik
09.05.2021
server_cmd("amx_restrict off deagle");server_cmd("amx_restrict on deagle");A czy na pewno tu powinien być deagle?? Chciałeś chyba awp.
Czyli tak to ma wyglądać ??? http://www.wklejto.pl/899972
Użytkownik Remik edytował ten post 09.05.2021 09:41
KISIELkubabbvx
09.05.2021
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" #define ILOSC 6 new g_PlayersNum; new bool: g_Restricted; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") g_Restricted = true; } public client_connect(id){ g_PlayersNum = get_playersnum(1); if(g_PlayersNum >= ILOSC && g_Restricted){ g_Restricted = false; server_cmd("amx_restrict off awp"); } } public client_disconnect(id){ g_PlayersNum = get_playersnum(1); if(g_PlayersNum < 6 && !g_Restricted){ g_Restricted = true; server_cmd("amx_restrict on awp"); } } public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_AWP){ if(g_Restricted){ engclient_cmd(id, "weapon_knife"); ColorChat(id, GREEN, "^4--^1 AWP ZABLOKOWANE DO CZASU AZ NIE BEDZIE %d GRACZY! ^4--", ILOSC); } } }
Użytkownik KISIELkubabbvx edytował ten post 09.05.2021 09:53
Remik
09.05.2021
3maj, skompilowane w wersji 1.8.3 / 1.9
awp działa przy 6 graczy nic nie blokuje
ori
09.05.2021
3maj, skompilowane w wersji 1.8.3 / 1.9
awp działa przy 6 graczy nic nie blokuje
Twoja wypowiedz jest mało zrozumiała ale język polski nie jest łatwy wiec można wybaczyć. Domyślam się ze chodzi ci o zmiane ilości graczy. Zmieniasz to tutaj
#define ILOSC 6
Remik
09.05.2021
3maj, skompilowane w wersji 1.8.3 / 1.9
awp działa przy 6 graczy nic nie blokuje
Twoja wypowiedz jest mało zrozumiała ale język polski nie jest łatwy wiec można wybaczyć. Domyślam się ze chodzi ci o zmiane ilości graczy. Zmieniasz to tutaj
#define ILOSC 6nie blokuje sprawdzane
Vakos
12.05.2021
KISIELkubabbvx
12.05.2021
o Ile dobrze zrozumiałem post to chodziło ci o to.
Załączone pliki
KoRrNiK
12.05.2021
Musisz jeszcze sobie włączyć plugin o nazwie: restmenu.amxx aby można było blokować bronie w sklepie poprzez amx_restrict.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #pragma semicolon 1 new const PLUGIN[] = "xyz"; new const VERSION[] = "v1.0"; new const AUTHOR[] = "KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/"; #define NEEDED_PLAYERS 12 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "ham_ItemDeploy_Post", true); } public client_connect(id) chcecBlock(true); public client_disconnect(id) chcecBlock(true); public chcecBlock(bool:block){ new players = numPlayers(); new bool:check = !!(players >= NEEDED_PLAYERS); if(block) server_cmd("amx_restrict %s awp", check ? "off" : "on"); return check; } public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent){ if(chcecBlock(false)) return HAM_IGNORED; static owner; owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, 41, 4); engclient_cmd(owner, "weapon_knife"); client_print(owner, print_center, "AWP ZABLOKOWANE DO CZASU AZ NIE BEDZIE %d GRACZY", NEEDED_PLAYERS); return HAM_IGNORED; } public numPlayers(){ new iNum=0; for(new i=1; i < 33; i++){ if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue; iNum++; } return iNum; }
A tutaj trzymaj kod.
Użytkownik KoRrNiK edytował ten post 12.05.2021 10:06