Aby dodać hp za zabójstwo do plugin_init() musisz dodać
register_event("DeathMsg", "deathMsg", "ade");
A na samym dole kodu dodaj:
public deathMsg(){
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new hs = read_data(3);
if(killer == victim) return;
if(!g_Vip[killer]) return;
new newHealth = min(get_user_health(killer) + (hs ? 15 : 10), 100);
set_user_health(killer, newHealth);
}
Aby dostawać od 1 rundy kamizelkę dodajesz do public SpawnedEventPreVip(id){
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
A żeby za rozbrojenie i podłożenie były dodatkowe $ dodajesz:
public bomb_planted(planter){
if(g_Vip[planter]){
new newMoneyPlantedBomb = min(cs_get_user_money(planter) + 500, 16000)
cs_set_user_money(planter, newMoneyPlantedBomb);
}
}
public bomb_defused(defuser){
if(g_Vip[defuser]){
new newMoneyDefusedBomb = min(cs_get_user_money(defuser) + 500, 16000)
cs_set_user_money(defuser, newMoneyDefusedBomb);
}
}
Oraz musisz podmienić sobie public amxbans_admin_connect(id){ na takie jak niżej aby plugin mógł się przekompilować
public amxbans_admin_connect(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
Edited by KoRrNiK, 07.03.2021 17:52.