←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

wallhack

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 19.02.2021

Czy jest możliwość napisania wallhack'a działającego po stronie serwera ?

Mówiąc wallhack mam na myśli możliwość obserwowania graczy przez ściany włącznie z modelem, a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik lub wiadomość hud zajmującą tylko dostępne kanały.

 

Znalazłem tylko ten plugin:

https://forums.allie...ead.php?t=89081

 

Efekt bardzo dobry ale jest jeden problem. Modele widoczne przez ściany nie mają animacji i ciągle patrzą się w stronę obserwującego. Dziwnie to wygląda.

Prościej byłoby po prostu ustawić entity gracza żeby był widoczny zza ścian, ale tego się nie da zrobić.

Czy można utworzyć sprite ale jako model przypisać .mdl ? Zarówno do .mdl i .spr używa się pfnPrecacheModel. Więc być może udałoby się stworzyć taki sprite, ustawić mu animację i obrócić. Chociaż nie wiem, możliwe że gadam głupoty, nigdy tego nie sprawdzałem.

 

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie i chciałby się nim podzielić ? (Oczywiście nie mam tu na myśli skorzystania z jakiegoś ogromnego .spr mającego tysiące klatek na każdy model i sekwencje :crazy: ).

 

Uważam że byłby to ciekawy projekt gdyby dało się od strony serwera dodać graczom wh razem z działającymi animacjami i jednocześnie skalowaniem. To żadna nowość że sporo graczy lubi korzystać z cheatów typu WH. A dlaczego ? Bo każdy lubi udawać że nie widzi graczy zza ścian i czuje się wtedy bezpieczniej biegając po mapie. Gdyby to wykorzystać na jakimś serwerze i tak przykładowo jednemu graczowi dać więcej HP oraz wallhacka... Zastosowań jest sporo szczególnie na takie bardziej customowe serwery, ale najważniejsze pytanie jest takie, czy da się to w ogóle zrobić.

Odpowiedz

  • +
  • -
ori - zdjęcie ori 19.02.2021

Oprócz esp jedynie chyba została Lucia bo nie spotakłem się z niczym innym.

https://forums.allie...ad.php?p=856436

Ta wtyczka to narzędzie, które ma na celu pomóc administratorom w łapaniu graczy wallhack , umożliwiając im wyświetlanie graczy na samej mapie, dzięki czemu są widoczni tylko dla tych, którzy używają wallhack oraz admina.

Odpowiedz

  • +
  • -
Zuzza - zdjęcie Zuzza 19.02.2021

Bez możliwości skalowania wielkości modelu ciężko o fajny efekt. 

Chociażby dla testu można zobaczyć że bez zmiany wielkości modelu względem odległości faktycznej, nie da się wyczuć odległości przez co to bardziej to myli niż pomaga.

Nawet jeżeli ustawisz model jako sprite bo jest to możliwe, to nie go nie zeskalujesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <xs>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zuzia"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public bool:IsPlayer(id){
	if( id > 0 && id <= get_maxplayers() )
		return true;
	return false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, id, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
		
	if( !IsPlayer(ent) )
		return
	
	
	new Float:fOriginStart[3], Float:fOriginEnd[3]
	
	pev(id, pev_origin, fOriginStart)
	pev(ent, pev_origin, fOriginEnd)
	
	new EntHit=id;
	engfunc(EngFunc_TraceLine, fOriginStart, fOriginEnd, 0, EntHit, 0 )
	new Float:fraction;
	get_tr2(0, TR_flFraction, fraction)
	if( fraction < 1.0 ){
		new Float:fOriginHit[3]
		get_tr2(0, TR_vecEndPos, fOriginHit)
		new Float:fVec[3]
		xs_vec_sub(fOriginEnd, fOriginStart, fVec)
		xs_vec_normalize(fVec, fVec)
		xs_vec_mul_scalar(fVec, 30.0, fVec)
		xs_vec_sub(fOriginHit, fVec, fOriginHit)
		
	
		set_es(es_handle, ES_Origin, fOriginHit)
	}
	
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRrNiK - zdjęcie KoRrNiK 19.02.2021

 

Proszę https://darkgl.pl/20...cheats-in-amxx/

 

:facepalm:

 

 

 

a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Roughster - zdjęcie Roughster 19.02.2021

 

 

Proszę https://darkgl.pl/20...cheats-in-amxx/

 

:facepalm:

 

 

 

a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 19.02.2021

Oprócz esp jedynie chyba została Lucia bo nie spotakłem się z niczym innym.

https://forums.allie...ad.php?p=856436

Ta wtyczka to narzędzie, które ma na celu pomóc administratorom w łapaniu graczy wallhack , umożliwiając im wyświetlanie graczy na samej mapie, dzięki czemu są widoczni tylko dla tych, którzy używają wallhack oraz admina.

 

Też myślałem o wykorzystaniu tego. Ale jest w tym jeden zasadniczy problem.

Ten plugin pomaga w wykryciu wallhacka, ponieważ tworzy entity z modelem gracza w ścianie, a więc jeśli osoba ma wallhacka to z dużym prawdopodobieństwem zauważy ten model i w niego strzeli. Ale gracze bez wh tego nie zobaczą. Najpierw gracz musi mieć pobrany cheat żeby zobaczyć taki model w ścianie. I nie widzę sposobu żeby to jakoś wykorzystać do stworzenia wh. Chyba że da się stworzyć entity który będzie widoczny przez ściany. Ale raczej nie.

 

 

 

Tutaj skrzynki są przezroczyste i przez to widać przez nie graczy, to fakt. Ale chyba nie da się tego samego zrobić ze ścianami na mapach ? Te skrzynki przy BS'ach to entity typu func_breakable, nie licząc pewnych wyjątków, w większości przypadków ściany nie są jakimś oddzielnym bytem, są zerem czyli mapą. A samej mapie nie da się ustawić przezroczystości. Chyba że da się coś z tymi ścianami pokombinować. Nie zagłębiałem się w to jak działają takie wallhacki, chociaż przypuszczam że pewnie trzeba byłoby coś pozmieniać po stronie gracza żeby zwykłą ścianę na dust'cie uczynić przezroczystą, a więc nie do zrobienia.

 

 

 


Bez możliwości skalowania wielkości modelu ciężko o fajny efekt. 

Chociażby dla testu można zobaczyć że bez zmiany wielkości modelu względem odległości faktycznej, nie da się wyczuć odległości przez co to bardziej to myli niż pomaga.

Nawet jeżeli ustawisz model jako sprite bo jest to możliwe, to nie go nie zeskalujesz.

No właśnie z tym skalowaniem jest problem, to jedna z najważniejszych czynności żeby taki wallhack jakoś działał.

Jak tak teraz o tym napisałeś, to może pomysł z dużymi sprite'ami wcale nie jest taki zły...

Ale co do tej widoczności przez ścianę, czy bytom typu env_sprite nie da się ustawić widoczności przez ścianę ? Albo chociaż pokombinować coś z FM_AddToFullPack ? Chodziłoby mi np. o coś w stylu oszukania serwera że pomiędzy dwoma graczami nie ma ściany ?

Odpowiedz