Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Gracz widzi model kosy innego gracza
Najlepsza odpowiedź Engi, 31.01.2021 21:13
Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")
jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
Nie zamknąłeś nawiasu
A to błędy z 22-25:
precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");
jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation
To tylko warning, że nie masz tabulacji, w amxmodx studio o ile pamiętam byla taka opcja Przejdź do postu
#1
Napisano 29.01.2021 01:41
#3
Napisano 29.01.2021 12:00
#4
Napisano 29.01.2021 12:08
bo ustawiac tez trzeba model p_ a nie tylko v_
#5
Napisano 29.01.2021 12:28
#6
Napisano 29.01.2021 12:42
Tak, tylko zamiast viewmodel dajesz pev_weaponmodel2 i ścieżke inną
#7
Napisano 29.01.2021 12:43
#8
Napisano 29.01.2021 12:53
gdy tak jest w v_ ?
Przepraszam że post pod postem ale nie mogę edytować posta
#9
Napisano 29.01.2021 13:25
Dziękuje bardzo, a mam pytanie czy jak nie mam pliku do jednego modelu to już nie można nic z tym zrobić np przekonwertować na p_?
Tego nie wiem.
Oraz czy do p_ muszę dodawać if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
gdy tak jest w v_ ?
Niee. Wystarczy, że skopiujesz jedną linijkę z set_pev i wkleisz jedno pod drugie. Zmienisz tylko viewmodel na weaponmodel tak jak pisałem wcześniej (no i tam ścieżke do modelu). Prościej by było jakbyś podrzucił kod wcześniej, ale może ogarniesz.
#10
Napisano 29.01.2021 15:41
#include <cstrike>
#include <engine>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl");
precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl")
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl")
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl")
}
if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")
{
entity_set_string(id, EV_SZ_pev_weaponwmodel2, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#11
Napisano 29.01.2021 15:56
Proszę umieszczać kod w odpowiednich do tego tagach lub jako kod w załączniku.
Ok, założyłem, że kod używa set_pev, ale widze, że używa entity_set_string. W takim razie trzeba zdublować dą linijkę:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")
i zmienić ją na:
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "tu twoja sciezka do modelu")
Dodatkowo pamiętaj, że w funkcji plugin_precache() także trzeba dodać wpis. Analogicznie do juz istniejących
#12
Napisano 29.01.2021 16:04
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ // Wczytanie modeli broni precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl"); precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_ak47.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_deagle.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl") } if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl") } if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl") } if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl") { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_deagle.mdl") } { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_ak47.mdl") } { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl") } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Czy wszystko jest poprawne?
#13
Napisano 29.01.2021 18:07
Ło matko, dbaj o wcięcia w kodzie bo potem ciężko się połapać. Dobrze pododawałeś, ale nie tam gdzie trzeba
ustawianie modeli p_ dodaj zaraz pod ustawianiem modeli v_. Będziesz miał takie pary w tych blokach 'if'.
Po prostu powinny być jeden pod drugim
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")
itp. Oczywiście pamiętaj, żeby nie pogubić klamer żadnych.
#14
Napisano 30.01.2021 14:39
[offtop] Boszzzzz... nie bawcie się w podmianę modeli przy użyciu CurWeapon hamsandwich rulez [/offtop]
#15
Napisano 31.01.2021 19:28
Po kompilacji pliku pojawia sie to:
A oto sma pliku:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ // Wczytanie modeli broni precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl"); precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_ak47.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_deagle.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_ak47.mdl") } if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl") } if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_deagle.mdl") } if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl" entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl") } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jesli cos zle wklejone to przepraszam lecz nie umiem nic w tym
#16
Napisano 31.01.2021 19:44
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#17
Napisano 31.01.2021 19:50
Po co kombinować skoro gotowe rozwiązania mają ponad 10 lat? https://amxx.pl/topi...replacement-13/
Niektórzy chcą się czegoś nauczyć, a nie lecieć z gotowców
Nie ma co hejtować tylko nauczyć
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
#18
Napisano 31.01.2021 20:01
@topic nie kompiluje się bo zamykasz o jedną klamerkę za dużo, usuń ostatnią z nich
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#19
Napisano 31.01.2021 20:59
Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl" entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl") jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
A to błędy z 22-25:
precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"); precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl"); jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation
#20
Napisano 31.01.2021 21:13 Najlepsza odpowiedź
Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")
jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
Nie zamknąłeś nawiasu
A to błędy z 22-25:
precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");
jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation
To tylko warning, że nie masz tabulacji, w amxmodx studio o ile pamiętam byla taka opcja
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych