←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Error pluginu z modelami

Zablokowany

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

Pomoże ktoś bo sypie plugin błędem.

PS. Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.

L 01/15/2021 - 14:54:28: Start of error session.
L 01/15/2021 - 14:54:28: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20210115.log")
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 15.01.2021

if (pev_valid(ent) && is_user_connected(id))

linia 108, podmien sobie


Rivit (15.01.2021 15:45):
Można dać też mocniejszy warunek is_user_alive
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

Po podmianie:

 

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
 
 
//// dd2_granaty.sma
//
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(108) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(110) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(113) : error 021: symbol already defined: "pev"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(117) : error 025: function heading differs from prototype
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(117) : error 021: symbol already defined: "xs_vec_mul_scalar"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(119) : error 021: symbol already defined: "set_pev"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(121) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(111) : warning 203: symbol is never used: "grenadeVelocity"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(115) : warning 203: symbol is never used: "multiplier"
//
// 7 Errors.
// Could not locate output file compiled\dd2_granaty.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 15.01.2021

podumaj chwilke, nie zaszkodzi Ci. Tyle już tu jesteś, że możesz wywnioskować, a nie na ślepo wklejać


Użytkownik TibacK edytował ten post 15.01.2021 15:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

podumaj chwilke, nie zaszkodzi Ci. Tyle już tu jesteś, że możesz wywnioskować, a nie na ślepo wklejać

Nie umiem znaleźć rozwiązania gdybym umiał nie prosiłbym o pomoc, nie każdy musi rozumieć programowanie, kurcze to ile tu jestem jest mało istotne co do wątku tematu.

 

Może ktoś inny pomoże bo kolega wyżej najwidoczniej ma gorszy dzień...

 


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.01.2021 16:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 15.01.2021

Obstawiam, że usunąłeś klamrę. Gdy ja podstawiłem to co podał Tiback wszystko się kompiluje.

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

Obstawiam, że usunąłeś klamrę. Gdy ja podstawiłem to co podał Tiback wszystko się kompiluje.

 

w 108 l linijce mam to:

 public grenade_throw(id, ent, weapon)

Po podmianie linijki wywala mi błędy przy kompilacji. Nie widzę tam klamry żadnej oprócz nawiasu.


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.01.2021 16:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 15.01.2021

110 linie podmien, klamra ma byc. po prostu dopisac czesc warunku trzeba

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

110 linie podmien, klamra ma byc. po prostu dopisac czesc warunku trzeba

 

 

Podmieniłem, wygląda to w ten sposób:

public grenade_throw(id, ent, weapon)
{
if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id)) {
new Float:grenadeVelocity[3];
 
pev(ent, pev_velocity, grenadeVelocity);
 
new Float:multiplier = velocityMultiplier[grenadeThrow[id]];
 
xs_vec_mul_scalar(grenadeVelocity, multiplier, grenadeVelocity);
 
set_pev(ent, pev_velocity, grenadeVelocity);
 
grenadeThrow[id] = NORMAL;
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 15.01.2021

Nie mogę edytować lecz po podmiance nadal wywala ten sam błąd

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 17.01.2021

Wszystko kompiluje się poprawnie.

Jeżeli nadal masz błąd spróbuj tak jak wyżej pisał kolega użyć is_user_alive

Załączony plik  dd2_granaty.sma   3,44 KB   30 Ilość pobrań


Użytkownik Misiu. edytował ten post 17.01.2021 08:58
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.01.2021

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany