[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu
_.-*`PaniQ*-._
11.01.2021
Jak ustawić w tym pluginie informacje:
Dostales x monet za kila
Dostales x monet za hs
_.-*`PaniQ*-._
12.01.2021
Proszę jeszcze nie zamykać, mam nie będę robił kolejnego tematu, Tafi T mógłbyś dodać jeszcze do tego że za samobójstwo jest -1 monet bądz zeby nie pisalo na sa Dostales x monet za zabojstwo jak popelnisz samobojstwo, monet nie dodaje tylko jest napis na say.
Użytkownik Blaaq edytował ten post 12.01.2021 13:28
_.-*`PaniQ*-._
12.01.2021
Proszę jeszcze nie zamykać, mam nie będę robił kolejnego tematu, Tafi T mógłbyś dodać jeszcze do tego że za samobójstwo jest -1 monet bądz zeby nie pisalo na sa Dostales x monet za zabojstwo jak popelnisz samobojstwo, monet nie dodaje tylko jest napis na say.
Dodam jeszcze do tego bo nie mogę już edytować że czasami po zmianie mapy monety cofa (Gracz ma mniej niz miał na koniec mapy).
Na starszej wersji "1.0.8" błąd nie występował, edytujesz ten?
/* Script generated by Pawn Studio */ /*CHANGELOG: * 1.0.0 - pierwsza dzialajaca wersja * 1.0.1 - usuniecie bugu: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi * 1.0.2 - dodanie: natywow * 1.0.3 - dodanie: typu zapisu * 1.0.4 - usuniecie bugu: dostawanie monet za wpisanie kill (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :]) * 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety * 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill * 1.0.7 - usuniecie bugu: brak monet za zabicie * 1.0.8 - usuniecie bugu: brak monet za uratowanie/zabicie hosta*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #define PLUGIN "System Monet" #define AUTHOR "kisiel96" #define VERSION "1.0.8" #define ZADANIE_POKAZ_MONETY 666 #define VIP ADMIN_LEVEL_H new nazwa_gracza[32][64]; new monety[32]; new cvar_coins_kill, cvar_coins_kill_hs, cvar_coins_kill_vip, cvar_coins_kill_hs_vip, cvar_coins_defused, cvar_coins_defused_vip, cvar_coins_planted, cvar_coins_planted_vip, cvar_coins_rescue_hostage, cvar_coins_rescue_hostage_vip, cvar_coins_kill_hostage, cvar_coins_kill_hostage_vip, cvar_coins_ff; new coins_kill, coins_kill_hs, coins_kill_vip, coins_kill_hs_vip, coins_defused, coins_defused_vip, coins_planted, coins_planted_vip, coins_rescue_hostage, coins_rescue_hostage_vip, coins_kill_hostage, coins_kill_hostage_vip, coins_ff; new vault; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage"); register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage"); cvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0"); cvar_coins_kill = register_cvar("cod_coins_kill", "1"); cvar_coins_kill_vip = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "3"); cvar_coins_kill_hs = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2"); cvar_coins_kill_hs_vip = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6"); cvar_coins_planted = register_cvar("cod_coins_planted", "1"); cvar_coins_planted_vip = register_cvar("cod_coins_planted_vip", "3"); cvar_coins_defused = register_cvar("cod_coins_defused", "1"); cvar_coins_defused_vip = register_cvar("cod_coins_defused_vip", "3"); cvar_coins_rescue_hostage = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1"); cvar_coins_rescue_hostage_vip = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "3"); cvar_coins_kill_hostage = register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "1"); cvar_coins_kill_hostage_vip = register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "3"); vault=nvault_open("monety"); if(vault == INVALID_HANDLE) set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku"); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_user_coins", "PobierzMonety", 1); register_native("cod_set_user_coins", "UstawMonety", 1); } public client_connect(id) { get_user_name(id,nazwa_gracza[id],63) Wczytaj(id); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); UsunMonety(id) } public plugin_end() { nvault_close(vault); } public UsunMonety(id) { monety[id] = 0; } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new hs = read_data(3); if(kid == vid) return; coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff) if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid)) return; coins_kill = get_pcvar_num(cvar_coins_kill); coins_kill_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_vip); coins_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs); coins_kill_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs_vip); if(get_user_flags(kid) & VIP) { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs_vip; else monety[kid] += coins_kill_vip; } else { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs; else monety[kid] += coins_kill; } } public bomb_planted(planter) { coins_planted = get_pcvar_num(cvar_coins_planted); coins_planted_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_planted_vip); if(get_user_flags(planter) & VIP) monety[planter] += coins_planted_vip; else monety[planter] += coins_planted; } public bomb_defused(defuser) { coins_defused = get_pcvar_num(cvar_coins_defused); coins_defused_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_defused_vip); if(get_user_flags(defuser) & VIP) monety[defuser] += coins_defused_vip; else monety[defuser] += coins_defused; } public HostageRescued(id) { new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); coins_rescue_hostage = get_pcvar_num(cvar_coins_rescue_hostage); coins_rescue_hostage_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_rescue_hostage_vip); if(get_user_flags(id) & VIP) monety[id] += coins_rescue_hostage_vip; else monety[id] += coins_rescue_hostage; return PLUGIN_CONTINUE } public HostageKilled(id) { new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); coins_kill_hostage = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hostage); coins_kill_hostage_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hostage_vip); if(get_user_flags(id) & VIP) monety[id] -= coins_kill_hostage_vip; else monety[id] -= coins_kill_hostage; } public UstawMonety(id, wartosc) { monety[id] = wartosc } public PobierzMonety(id) { return monety[id]; } public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata, 255, "%i#", monety[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new monetytemp[33]; parse(vaultdata, monetytemp, 32); monety[id] = str_to_num(monetytemp); return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik Blaaq edytował ten post 12.01.2021 14:09
Misiu.
13.01.2021
W wersji najnowszej jak i 1.0.8 zapis nie zmienił się, więc to nie to jest powodem.
Nie crashuje Ci czasem serwera przy zmianie mapy?
Wtedy zapis nvault nie aktualizuje się tylko wraca do poprzedniej formy.
_.-*`PaniQ*-._
13.01.2021
Misiu.
13.01.2021
zapis trochę sie zmienił
Co się niby zmieniło?
Chłop tylko zrobił transformacje ang->pol
_.-*`PaniQ*-._
13.01.2021
To jak wytłumaczysz fakt że na starszej wersji wszystko działa poprawnie a na nowej coś się psuje i resetuje monety bądz cofa?
Potrzebuje tylko tej samej modyfikacji w wersji 1.0.8 że pokazuje
Dostales x monet za hs
Dostales x monet za killa
i to wszystko
Użytkownik Blaaq edytował ten post 13.01.2021 13:41
dasiek
14.01.2021
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL