Błędy w konsoli
csMaster
30.12.2020
Sprite: no such frame -352 Sprite: no such frame -388 Sprite: no such frame -364 Sprite: no such frame -367 Sprite: no such frame -382 Sprite: no such frame -366 Sprite: no such frame -368 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311 Sprite: no such frame -311
Wie ktoś co można z tym zrobić ? Powoduje to plugin czy może źle zrobiony plik sprite ? Te informacje pojawiają się w konsoli gracza raz na jakiś czas w dużej ilości, a liczby są różne, z tym że chyba zawsze w przedziale <-300,-399>.
viper367
30.12.2020
350 klatek w pliku spr, albo ktoś przez 2 tygodznie składał 1 plik albo masz coś z pluginem, obstawiam to 2
csMaster
30.12.2020
350 klatek w pliku spr, albo ktoś przez 2 tygodznie składał 1 plik albo masz coś z pluginem, obstawiam to 2
Tak ogólnie to wydaje mi się że klatki powinny być oznaczone liczbami nieujemnymi... Tylko no właśnie, jak teraz mam znaleźć w którym pluginie jest błąd ? Prawie wszystkie pluginy są od siebie zależne, jeśli wyłączę jeden to za chwilę wyłączy się reszta z powodu używania nieistniejących natywów.
Co może powodować taki błąd ? Mogą to być jakieś message ? A może utworzenie entity i nadanie mu nieodpowiedniego pev_frame ?
viper367
30.12.2020
jak dla mnie to cos z pev_frame jest nie chalo, osobiscie próbował bym dekompilowac pluginy i szukać tam jakiejś wskazówki, ew spróbować wyczyscić cały folder sprites z nie orginalnych spritów i zobaczyć jakich plików brakuje, możliwe ze nazwa tego pliku jakoś ci pomoże, masz tak na kilku mapach ?
csMaster
30.12.2020
jak dla mnie to cos z pev_frame jest nie chalo, osobiscie próbował bym dekompilowac pluginy i szukać tam jakiejś wskazówki, ew spróbować wyczyscić cały folder sprites z nie orginalnych spritów i zobaczyć jakich plików brakuje, możliwe ze nazwa tego pliku jakoś ci pomoże, masz tak na kilku mapach ?
Na wszystkich mapach.
Co do pev_frame, znalazłem w jednym z pluginów coś takiego:
new iFrame = floatround((float(hp) / float(g_playerMaxHealth[id])) * 100.0, floatround_ceil) - 1; set_pev(g_playerbar[id], pev_frame, (iFrame > 0) ? float(iFrame) : 0.0);
Zastanawia mnie czy fakt że pev_frame jest tu liczbą zmiennoprzecinkową ma jakieś znaczenie.