←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

invalid player 7 (not in-game)

  • +
  • -
Żuk - zdjęcie Żuk 28.12.2020

Hej,

L 12/27/2020 - 01:23:18: [CSTRIKE] Invalid player 7 (not in-game)
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xxx.amxx", version "1.0")
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX]    [0] xxx.sma::fwdPreThink (line 65)

Linia 65:

public fwdPreThink( id )
{
    if(g_userConnected[id]==true && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)
    {  

a niżej mam jeszcze coś takiego:

public client_connect( plr )
{

    
    g_userConnected[plr]=true;

}

public client_disconnect(id) {
    
    g_userConnected[id]=false;
 

}

Jak pozbyć się tego błędu?


Użytkownik Żuk edytował ten post 28.12.2020 17:14
Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 28.12.2020

Sprobuj get_user_team( id ) == 2

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 28.12.2020

if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 28.12.2020


Sprobuj get_user_team( id ) == 2


 

Pomijając fakt, że nie w każdym przypadku get_user_team zadziała tak, jak tego chcesz, to nie ma większej różnicy od cs_get_user_team. Rozwiązanie które podał TibacK powinno załatwić sprawę.

Odpowiedz

  • +
  • -
Żuk - zdjęcie Żuk 29.12.2020

więc:

g_userConnected[id]=false;

 

wyrzucić całkiem z client_connect i disconnect?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 29.12.2020

Jeśli jest tylko tam używane to tak.

Odpowiedz