invalid player 7 (not in-game)
Żuk
28.12.2020
Hej,
L 12/27/2020 - 01:23:18: [CSTRIKE] Invalid player 7 (not in-game) L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xxx.amxx", version "1.0") L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] [0] xxx.sma::fwdPreThink (line 65)
Linia 65:
public fwdPreThink( id ) { if(g_userConnected[id]==true && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT) {
a niżej mam jeszcze coś takiego:
public client_connect( plr ) { g_userConnected[plr]=true; } public client_disconnect(id) { g_userConnected[id]=false; }
Jak pozbyć się tego błędu?
Użytkownik Żuk edytował ten post 28.12.2020 17:14
sharkowy
28.12.2020
Sprobuj get_user_team( id ) == 2
Pomijając fakt, że nie w każdym przypadku get_user_team zadziała tak, jak tego chcesz, to nie ma większej różnicy od cs_get_user_team. Rozwiązanie które podał TibacK powinno załatwić sprawę.
Żuk
29.12.2020
więc:
g_userConnected[id]=false;
wyrzucić całkiem z client_connect i disconnect?