Jetpack+bazooka - Przeróbka
SzogunZP
17.12.2020
Cześć, mógłbym prosić o przerobienie jetpacka tak, by podczas latania nie można było strzelać?
Jeżeli będę miał coś jeszcze do przerobienia to za PLNY będę się zgłaszał prywatnie
Załączone pliki
P3neR
25.12.2020
Nie wiem czy takie coś zadziała i nie wiem czy w odpowiednie miejsce dodałem z lataniem nigdy się zombi nie bawiłem, ale sprawdz mi sie skompilowało bez problemu
public attack(player) { //code snippa from TS_Jetpack 1.0 - Jetpack plugin for The Specialists. //http://forums.alliedmods.net/showthread.php?s=3ea22295e3e5a292fa82899676583326&t=55709&highlight=jetpack //By: Bad_Bud if(fly[player]) { entity_set_int(player, EV_INT_button, entity_get_int(player, EV_INT_button) & ~IN_ATTACK); static Float:JetpackData[3] pev(player,pev_velocity,JetpackData) new fOrigin[3],Float:Aim[3] VelocityByAim(player, 10, Aim) get_user_origin(player,fOrigin) fOrigin[0] -= floatround(Aim[0]) fOrigin[1] -= floatround(Aim[1]) fOrigin[2] -= floatround(Aim[2]) if((pev(player,pev_button)&IN_FORWARD) && !(pev(player, pev_flags) & FL_ONGROUND)) { message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY) write_byte(17) write_coord(fOrigin[0]) write_coord(fOrigin[1]) write_coord(fOrigin[2]) write_short(flame) write_byte(10) write_byte(255) message_end() static Float:Speed Speed=floatsqroot(JetpackData[0]*JetpackData[0]+JetpackData[1]*JetpackData[1]) if(Speed!=0.0)//Makes players only lay down if their speed isn't 0; if they are thrusting forward. { set_pev(player,pev_gaitsequence,0) set_pev(player,pev_sequence,111) } if(Speed<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)) Speed+=get_pcvar_float(cvar_jetpackAcrate) static Float:JetpackData2[3] pev(player,pev_angles,JetpackData2) JetpackData2[2]=0.0//Remove the Z value/ angle_vector(JetpackData2,ANGLEVECTOR_FORWARD,JetpackData2) JetpackData2[0]*=Speed JetpackData2[1]*=Speed JetpackData[0]=JetpackData2[0] JetpackData[1]=JetpackData2[1] } if(JetpackData[2]<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)&&JetpackData[2]>0.0)//Jetpacks get more power on the way down -- it helps landing. JetpackData[2]+=get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed) else if(JetpackData[2]<0.0) JetpackData[2]+=(get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)*1.15) set_pev(player,pev_velocity,JetpackData) } return PLUGIN_CONTINUE; }