←  Prośby o modyfikację

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Plague 4.3
Jetpack+bazooka - Przeróbka

  • +
  • -
SzogunZP - zdjęcie SzogunZP 17.12.2020

Cześć, mógłbym prosić o przerobienie jetpacka tak, by podczas latania nie można było strzelać?

Jeżeli będę miał coś jeszcze do przerobienia to za PLNY  będę się zgłaszał prywatnie  ^D^

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
SzogunZP - zdjęcie SzogunZP 18.12.2020

Odświeżam. - (By nie można było strzelać z broni podczas latania)

Odpowiedz

  • +
  • -
P3neR - zdjęcie P3neR 25.12.2020

Nie wiem czy takie coś zadziała i nie wiem czy w odpowiednie miejsce dodałem z lataniem nigdy się zombi nie bawiłem, ale sprawdz mi sie skompilowało bez problemu 

public attack(player)  {
//code snippa from TS_Jetpack 1.0 - Jetpack plugin for The Specialists.
//http://forums.alliedmods.net/showthread.php?s=3ea22295e3e5a292fa82899676583326&t=55709&highlight=jetpack
//By: Bad_Bud
	if(fly[player])
	{		
		entity_set_int(player, EV_INT_button, entity_get_int(player, EV_INT_button) & ~IN_ATTACK);
		
		static Float:JetpackData[3]
		pev(player,pev_velocity,JetpackData)
					
		new fOrigin[3],Float:Aim[3]
		VelocityByAim(player, 10, Aim)
		get_user_origin(player,fOrigin)
		fOrigin[0] -= floatround(Aim[0])
		fOrigin[1] -= floatround(Aim[1])
		fOrigin[2] -= floatround(Aim[2])
		
		
		if((pev(player,pev_button)&IN_FORWARD) && !(pev(player, pev_flags) & FL_ONGROUND))
			{
				
				message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY)
				write_byte(17) 
				write_coord(fOrigin[0])
				write_coord(fOrigin[1])
				write_coord(fOrigin[2])
				write_short(flame)
				write_byte(10)
				write_byte(255)
				message_end()	
				
				static Float:Speed
				Speed=floatsqroot(JetpackData[0]*JetpackData[0]+JetpackData[1]*JetpackData[1])
					
				if(Speed!=0.0)//Makes players only lay down if their speed isn't 0; if they are thrusting forward.
				{
					set_pev(player,pev_gaitsequence,0)
					set_pev(player,pev_sequence,111)
				}
					
				if(Speed<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed))
					Speed+=get_pcvar_float(cvar_jetpackAcrate)
						
				static Float:JetpackData2[3]
				pev(player,pev_angles,JetpackData2)
				JetpackData2[2]=0.0//Remove the Z value/
					
				angle_vector(JetpackData2,ANGLEVECTOR_FORWARD,JetpackData2)
				JetpackData2[0]*=Speed
				JetpackData2[1]*=Speed
					
				JetpackData[0]=JetpackData2[0]
				JetpackData[1]=JetpackData2[1]
			}
			
		if(JetpackData[2]<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)&&JetpackData[2]>0.0)//Jetpacks get more power on the way down -- it helps landing.
				JetpackData[2]+=get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)
			else if(JetpackData[2]<0.0)
				JetpackData[2]+=(get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)*1.15)
					
		set_pev(player,pev_velocity,JetpackData)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz