←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zmiana hud zabaw na jb_cypis


Najlepsza odpowiedź Robiin 27.08.2020 16:07

Nie wykorzystuje niczego innego. To jest tylko forward wykonywany na początku dnia, żebyś mógł sformatować wiadomość z poziomu pluginu zabawy. To, czego szukasz znajdziesz w api w publicu "task_server()". Konkretnie te linijki:

public task_server()
{
	[...]

	static szDay[256];
	formatex(szDay, 63, "Dzien %i - %s^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);

	if(prowadzacy && !szInfo[0])
	{	
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
	}
	else if(szInfo[0])
	{
		// Tutaj.
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s", szDay, szInfo);
	}
	[...]
}
Przejdź do postu

  • +
  • -
Dropsu - zdjęcie Dropsu 27.08.2020

To co widoczne na zdjeciu
 
Jak zmienic kolor tego zaznaczonego na czerwono napisu? Patrzyłem na kod w zabawie i nie potrafie zrozumiec gdzie ustawia sie kolor. Moze robi sie to w silniku API?

 

 

 

 

 

 

Załączone miniatury

  • jail_xgames0000.jpg
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 27.08.2020

Może podasz .sma?  :facepalm2:

Mimo wszystko znajdź set_hudmessage

I pierwsze trzy wartości odpowiadają za kolor w RGB

W razie problemów - https://amxx.pl/doku.../set-hudmessage

 

 


Użytkownik Misiu. edytował ten post 27.08.2020 13:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Dropsu - zdjęcie Dropsu 27.08.2020

no wlasnie wiem ze odpowiada pierwsze 3 wartosci set_hud muessage problem w tym ze to wykorzystuje co innego.

 

masz przyklad

 

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nStraznicy maja czas do %s na schownie sie^nO %s otwieraja sie cele - CT vs TT", szTime, szTime);
szInfo = "Dzieci wojny";
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Robiin - zdjęcie Robiin 27.08.2020

Nie wykorzystuje niczego innego. To jest tylko forward wykonywany na początku dnia, żebyś mógł sformatować wiadomość z poziomu pluginu zabawy. To, czego szukasz znajdziesz w api w publicu "task_server()". Konkretnie te linijki:

public task_server()
{
	[...]

	static szDay[256];
	formatex(szDay, 63, "Dzien %i - %s^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);

	if(prowadzacy && !szInfo[0])
	{	
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
	}
	else if(szInfo[0])
	{
		// Tutaj.
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s", szDay, szInfo);
	}
	[...]
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Dropsu - zdjęcie Dropsu 27.08.2020

Dziękuje za pomoc zrobiłem

Odpowiedz