[VHE] - Błąd podczas (F9) Expert / Normal...
FalLuS
09.11.2009
Witam.
Otóż kiedy robię mapkę i nie składa się ona z wielu elementów bądź jest bardzo mała to mogę ją bez problemu zapisac - jednak kiedy już robię na odwrót niż napisałem to wyskakuje mi podczas " (F9) > Expert " błąd o treści :
"The command failed. Windows reported the error: Nie można odnaleźć określonego pliku.
Czy Chciałbyś kontynuować?"
Co zrobić?
---- LOGI
Otóż kiedy robię mapkę i nie składa się ona z wielu elementów bądź jest bardzo mała to mogę ją bez problemu zapisac - jednak kiedy już robię na odwrót niż napisałem to wyskakuje mi podczas " (F9) > Expert " błąd o treści :
"The command failed. Windows reported the error: Nie można odnaleźć określonego pliku.
Czy Chciałbyś kontynuować?"
Co zrobić?
---- LOGI
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlcsg ----- Command line: D:hlcsg.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge" Entering d:hazoki groupdeathrun_eddge.map Error: Entity 0, Brush 6: mixed face contents Texture OUT_PAVE1 and !WATERGREEN Error: mixed face contents Description: The map has a problem which must be fixed Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem ----- END hlcsg ----- hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlbsp ----- Command line: D:hlbsp.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause. ----- END hlbsp ----- hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlvis ----- Command line: D:hlvis.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause. ----- END hlvis ----- hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlrad ----- Command line: D:hlrad.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause. ----- END hlrad -----
-Czapi-
30.10.2010
Widzę że stary temat ale się podepnę, oto moje logi mapy wszystkie które dawniej dały się skompilować już się nie daję a kod jest poprawny
Wcześniej działały nie zostały edytowane tylko vhe się popsuł ale jak go naprawić?
Na standard się kompilują nie dając *.bsp czyli do niczego
Spoiler
Wcześniej działały nie zostały edytowane tylko vhe się popsuł ale jak go naprawić?
Na standard się kompilują nie dając *.bsp czyli do niczego
Ryuu
31.10.2010
FalLuS
Naciśnij ctrl+shift+G i w drugim okienku( dolnym) wpisz 6 i popraw tekstury (OUT_PAVE1 and !WATERGREEN - nie mieszaj wody i normalnej drogi) bądź skasuj ten blok.
-Czapi-
U Cb nie można wczytać wada bo nie ma dokładnie określonej ścieżki zmień tak, żeby w ścieżce znalazł się też dysk, z którego ma czytać wady, bo u CB jest tak:
Edited by Ryuu, 31.10.2010 11:01.
Error: Entity 0, Brush 6: mixed face contents Texture OUT_PAVE1 and !WATERGREEN Error: mixed face contents
Naciśnij ctrl+shift+G i w drugim okienku( dolnym) wpisz 6 i popraw tekstury (OUT_PAVE1 and !WATERGREEN - nie mieszaj wody i normalnej drogi) bądź skasuj ten blok.
-Czapi-
Error: Could not open wad file \program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wad Error: Could not find WAD file
U Cb nie można wczytać wada bo nie ma dokładnie określonej ścieżki zmień tak, żeby w ścieżce znalazł się też dysk, z którego ma czytać wady, bo u CB jest tak:
\program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wadzmień, żeby było tak:
C: \program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wad
Edited by Ryuu, 31.10.2010 11:01.
-Czapi-
31.10.2010
Tyle że jest taki problem że kompilator nie widzi całej ścieżki, ponieważ w spisie wad jest dokładna ścieżka.
Ryuu
31.10.2010
To sobie skopiuj te wady i wsadź gdzie indziej. Tak żeby czytało, np. zrób sobie no folder na pulpicie i tam go wsadź i zobacz czy dalej to samo.
-Czapi-
31.10.2010
kopiowanie wadów nic nie dało, okazało się że lokalizacją cs coś blokowała.