←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Rozłączenie po client_connect

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 25.06.2020

1. Czy jest jakiś sposób na wykrycie momentu w którym gracz kończy łączyć się z serwerem ? To znaczy wybiera 'connect' ale zanim wejdzie na serwer anuluje połączenie.

2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 25.06.2020

client_connectex ?

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 25.06.2020

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.

Może powiem konkretniej. Jak wymusić jakąś komendę w konsoli gracza, kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy (po client_connect, przed client_putinserver). client_disconnect oraz client_disconnected nie działają jeśli gracz jeszcze się nie połączył.

Odpowiedz

  • +
  • -
K@MILOVVSKY - zdjęcie K@MILOVVSKY 25.06.2020

 

2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?

 

 

Skoro client_putinserver() wykonuje się w momencie, gdy gracz zobaczy MOTD to już dawno jest po pobieraniu plików. Więc odpowiedź brzmi: nie. 

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 25.06.2020

"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 25.06.2020

"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu

Może napisałem to trochę dziwnie. Mam na myśli coś takiego jak client_disconnect, w którym można jeszcze graczowi wymusić pewne komendy w konsoli zanim ten ostatecznie rozłączy się z serwerem. Czy można coś podobnego zrobić jeśli jeszcze się nie połączył ale się łączy, po czym anuluje łączenie ? Czy można jakoś wychwycić ten moment przed anulowaniem połączenia ? Zauważyłem że serwer może wychwycić podobną sytuację, tzn gdy gracz łączy się z serwerem po czym anuluje jeszcze przed wejściem na ten serwer to w konsoli jest informacja "Player dropped". Ale właściwie to chyba jest to zdarzenie post.

Odpowiedz

  • +
  • -
wonsz żeczny - zdjęcie wonsz żeczny 25.06.2020

new bool:nwm[33];

public client_connect( id )
{
	nwm[ id ] = true;
}
public client_putinserver( id )
{
	nwm[ id ] = false;
}
public client_disconnect( id )
{
	if( nwm[ id ] )
	/.../
}

? :D

 

Tylko tyle możesz zrobić, mam nadzieję, że wiesz jakie operacje da się wykonać w client_disconnect.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 25.06.2020 23:15
Odpowiedz