Wylączenie vipa z CS GOMOD by O`Zone
Najlepsza odpowiedź Rivit 16.06.2020 16:15
Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.
#include <amxmodx> #define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka" #define VERSION "1.4" #define AUTHOR "O'Zone" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); } public plugin_natives() { register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1); register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1); register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1); register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1); } public _csgo_get_user_vip(id) return 0 public _csgo_get_user_svip(id) return 0 public _csgo_set_user_vip(id) { } public _csgo_set_user_svip(id) { }Przejdź do postu
hudyzg
08.06.2020
Siema.
Mam na serwerze małe mapy typu aim/35hp. Standardowo csgo_vip.amxx jest włączony, ale na tych mapkach chciałby go wykluczyć. Oczywiście robie osobny folder i pliki ini oraz cfg.
Jest jedno ale..... Jak dodam csgo_vip.amxx disabled to przestaje działać cały silnik gomoda. Mam wrażenie, że vip jest w taki czy inny sposób połączony z silnikiem gomoda. Czy zna ktoś jakiś sprawdzony sposób na wyłączenie wyżej wymienionego vipa?
Dla przykładu:
plugins-css_35hp.ini
zawiera
csgo_vip.amxx disabled
Natomiast
css_35hp.cfg
zawiera
Wszelkie restrykcje co do broni.
Oczywiście restrykcje ładują się książkowo, ale Vip nadpisuje i dostarcza bronie po 3 rundzie graczom. Tak więc jedynym wyjściem dla mnie jest jego wyłączenie.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
viper367
10.06.2020
spróbował bym zatrzymać plugin tym sposobem
https://amxx.pl/doku...acja/f161/pause
ew edycja vipa aby nie dodawał broni jak tylko to przeszkadza
Misiu.
10.06.2020
Nie widzę, aby za specjalnie brak pluginu od VIP'a mógł powodować nie działanie silnika.
Jak wtedy wygląda silnik po wpisaniu amx_plugins na wyłączonym VIP'ie.
Alelluja
11.06.2020
W silniku używane są dwa natywy z vipa
csgo_get_user_vip(index);
csgo_get_user_svip(index);
Przez co cały silnik się wywala.
Najlepsza odpowiedź
Rivit
16.06.2020
Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.
#include <amxmodx> #define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka" #define VERSION "1.4" #define AUTHOR "O'Zone" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); } public plugin_natives() { register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1); register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1); register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1); register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1); } public _csgo_get_user_vip(id) return 0 public _csgo_get_user_svip(id) return 0 public _csgo_set_user_vip(id) { } public _csgo_set_user_svip(id) { }
Użytkownik TibacK edytował ten post 17.06.2020 11:39
hudyzg
17.06.2020
@TibacK czy mógłbyś wstawić plik sma i amxx?
Aktualnie nie za bardzo mam jak i kiedy przekompilować
Rivit
17.06.2020
Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.
.amxx nie wstawia się na forum.
viper367
17.06.2020
Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.
.amxx nie wstawia się na forum.
Po częsci ziomek ma racje
Srednio to wyglada jak trzeba skompilować plugin a aby to zrobić trzeba pobierac paczke 250mb by wyciagnąc z niej 1 plik .inc
Alelluja
17.06.2020
Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.
.amxx nie wstawia się na forum.
Po częsci ziomek ma racje
Srednio to wyglada jak trzeba skompilować plugin a aby to zrobić trzeba pobierac paczke 250mb by wyciagnąc z niej 1 plik .inc
Nie wiem czy zauważyłeś ale tam nie ma użytej żadnej biblioteki która nie jest w podstawowym folderze include.
viper367
17.06.2020
Fakt moja wina
nie wiem co sobie wkręciłem w beret lecz byłem świecie przekonany że widziałem tam
#include <csgomod>
tak że zwracam honor