←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wylączenie vipa z CS GOMOD by O`Zone


Najlepsza odpowiedź Rivit 16.06.2020 16:15

Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "O'Zone"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_natives()
{
	register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1);
	register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1);
	register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1);
	register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1);
}

public _csgo_get_user_vip(id)
	return 0

public _csgo_get_user_svip(id)
	return 0

public _csgo_set_user_vip(id)
{
}

public _csgo_set_user_svip(id)
{
}
Przejdź do postu

  • +
  • -
hudyzg - zdjęcie hudyzg 08.06.2020

Siema.

 

Mam na serwerze małe mapy typu aim/35hp. Standardowo csgo_vip.amxx jest włączony, ale na tych mapkach chciałby go wykluczyć. Oczywiście robie osobny folder i pliki ini oraz cfg.
Jest jedno ale..... Jak dodam csgo_vip.amxx disabled to przestaje działać cały silnik gomoda. Mam wrażenie, że vip jest w taki czy inny sposób połączony z silnikiem gomoda. Czy zna ktoś jakiś sprawdzony sposób na wyłączenie wyżej wymienionego vipa?

 

Dla przykładu:

 

plugins-css_35hp.ini

zawiera

csgo_vip.amxx disabled

 

Natomiast

css_35hp.cfg

zawiera

Wszelkie restrykcje co do broni.

 

Oczywiście restrykcje ładują się książkowo, ale Vip nadpisuje i dostarcza bronie po 3 rundzie graczom. Tak więc jedynym wyjściem dla mnie jest jego wyłączenie.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 08.06.2020

Pokaż VIP'a i silnik

Odpowiedz

  • +
  • -
hudyzg - zdjęcie hudyzg 08.06.2020

Załączony silnik i vip

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
hudyzg - zdjęcie hudyzg 10.06.2020

bump

Odpowiedz

  • +
  • -
viper367 - zdjęcie viper367 10.06.2020

spróbował bym zatrzymać plugin tym sposobem 

https://amxx.pl/doku...acja/f161/pause

ew edycja vipa aby nie dodawał broni jak tylko to przeszkadza

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 10.06.2020

Nie widzę, aby za specjalnie brak pluginu od VIP'a mógł powodować nie działanie silnika.

Jak wtedy wygląda silnik po wpisaniu amx_plugins na wyłączonym VIP'ie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 11.06.2020

W silniku używane są dwa natywy z vipa 

 

csgo_get_user_vip(index);

csgo_get_user_svip(index);

 

Przez co cały silnik się wywala. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rivit - zdjęcie Rivit 16.06.2020

Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "O'Zone"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_natives()
{
	register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1);
	register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1);
	register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1);
	register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1);
}

public _csgo_get_user_vip(id)
	return 0

public _csgo_get_user_svip(id)
	return 0

public _csgo_set_user_vip(id)
{
}

public _csgo_set_user_svip(id)
{
}

Użytkownik TibacK edytował ten post 17.06.2020 11:39
Odpowiedz

  • +
  • -
hudyzg - zdjęcie hudyzg 17.06.2020

@TibacK czy mógłbyś wstawić plik sma i amxx?
Aktualnie nie za bardzo mam jak i kiedy przekompilować :/

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.06.2020

Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.

.amxx nie wstawia się na forum.


Rivit (17.06.2020 11:38):
@down
No, ale ja też musze pobrać, żeby mu skompilować, więc to w jego interesie leży pobrać sobie i skompilować samodzielnie
Rivit (17.06.2020 11:39):
A do skompilowania tego nie potrzeba nic poza domyślnym kompilatorem
Odpowiedz

  • +
  • -
viper367 - zdjęcie viper367 17.06.2020

Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.

.amxx nie wstawia się na forum.

Po częsci ziomek ma racje 

Srednio to wyglada jak trzeba skompilować plugin a aby to zrobić trzeba pobierac paczke  250mb by wyciagnąc z niej 1 plik .inc

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 17.06.2020

 

Skopiuj sobie i wrzuć do pliku. No bez przesady już, niedługo ludzie beda chciec zeby im tyłki podcierac.

.amxx nie wstawia się na forum.

Po częsci ziomek ma racje 

Srednio to wyglada jak trzeba skompilować plugin a aby to zrobić trzeba pobierac paczke  250mb by wyciagnąc z niej 1 plik .inc

 

 

Nie wiem czy zauważyłeś ale tam nie ma użytej żadnej biblioteki która nie jest w podstawowym folderze include.

Odpowiedz

  • +
  • -
viper367 - zdjęcie viper367 17.06.2020

Fakt moja wina 

nie wiem co sobie wkręciłem w beret lecz byłem świecie przekonany że widziałem tam 

#include <csgomod> 

tak że zwracam honor

Odpowiedz