dmg w statach darkgl crashe ?
Ukema
01.05.2020
Witam otóz dodałem obrazenia w statystykach od darkgl i dzialaja lecz wywala mi błąd tylko ten i przez to chyba crashuje serwer po chwili gry.
L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx", version "1.0-3") L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1548) L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1647) L 05/01/2020 - 15:35:58: Unhandled dynamic native error
tu linijki z logow;
public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa) { new inteligencja; if(inteligencja_zdobyta) inteligencja += inteligencja_gracza[id]; if(inteligencja_bonusowa) inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id]; if(inteligencja_klasy) inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]]; return inteligencja; }
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
Poradzicie coś ?
Rivit
01.05.2020
hmm,
pokaż definicje tych zmiennych:
inteligencja_gracza[]; bonusowa_inteligencja_gracza[]; inteligencja_klas[]; klasa_gracza[]
Oraz ile masz klas na serwerze, oraz ile jest max playerów
Nie podałeś też numerów linijek, więc ciężko stwierdzić, w której był błąd
Ukema
01.05.2020
Erorów już nie ma nie wiem czy to jakiś plugin blokował, lecz mam teraz inny problem ....
wywala mi graczy z powodem
Host_Error: CL_EntityNum: 1230 is an invalid number, cl.max_edicts is 1200
ustawiałem
-num_edicts 2000, 1200 albo 4096 ale nie pomaga serwer po około 40 minutach wywala wszystkich graczy z takim powodem i nie ma zadnych logow ani nic ..
DarkGL
02.05.2020
Wyłączaj pluginy po kolei aż ustalisz który to powoduje, jak to zrobisz podaj sma tutaj.
Ukema
05.05.2020
Szukałem szukałem troche to zajęło bo serwer losowo wywalało ale w końcu znalazłem:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> #include <xs> #include <ColorChat> new gSoundShop[] = "cod/witajsklep.wav"; native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop by NiXeL", "1.0", "Anty"); register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say /shop", "cmd_menu"); } public plugin_precache() { precache_sound(gSoundShop); } public cmd_menu(id) { client_cmd(id,"spk %s",gSoundShop); if(is_user_alive(id)) { menu_l1(id); } else { ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!"); } return PLUGIN_HANDLED; } stock menu_l1(id) { new menu = menu_create("\r[COD] \wSKLEP KORONKA", "menu_l1_h"); menu_additem(menu, "\r[COD] \wHP | DEF");//1 menu_additem(menu, "\r[COD] \wEXP | PERKI | MONETY");//2 menu_additem(menu, "\r[COD] \wDODATKI");//3 menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk MUZYKA"); } public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } } menu_destroy(menu); } stock menu_l2q(id) { new menu = menu_create("\r[COD] \wHP | DEF:", "menu_l2q_a"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +5000HP] \wKoszt: \r[30m]");//1 menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +500Armoru] \wKoszt: \r[30m]");//2 menu_additem(menu, "Paczka Granatow \r[Dostajesz wszystkie granaty] \wKoszt: \r[20m]");//4 menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \wKoszt: \r[15m]");//5 menu_display(id, menu); } public menu_l2q_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 30) { cod_set_user_coins(id, kasa-30); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5000 ); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 5000 HP!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 30) { set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 500); cod_set_user_coins(id, kasa-30); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 500 Kamizelki!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 20) { give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") cod_set_user_coins(id, kasa-20); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Paczke Granatow!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 4: { if(kasa >= 15) { give_item(id, "item_thighpack") cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles zestaw do rozbrajania!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } stock menu_l2e(id) { new menu = menu_create("[COD] EXP | PERKI | MONETY", "menu_l2e_a"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \wKoszt: \r[25m]");//1 menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk I] \wKoszt: \r[20m]");//2 menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk II] \wKoszt: \r[20m]");//3 menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 10m] \wKoszt: \r[16000$]");//5 menu_display(id, menu); } public menu_l2e_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 25) { cod_set_user_coins(id, kasa-25); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(250, 7000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD] Dostales %i EXP'a!", losowy); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk I!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk II!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ) { cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+10); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 10 monet!"); cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } stock menu_l2r(id) { new menu = menu_create("\r[COD] \wDODATKI:", "menu_l2r_a"); menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \wKoszt: \r[15m]");//1 menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \wKoszt: \r[15m]");//2 menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \wKoszt: \r[15m]");//3 menu_display(id, menu); } public menu_l2r_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_gravity(id, 0.4); client_print(id, print_chat, "[COD] Masz 500 grawitacji!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 15) { set_user_footsteps(id, 1); cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles ciche buty!"); } else client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 11); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,12000); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales"); case 4: { new bonusxp = random_num(600,5000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk I!"); } case 11: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk II!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(3000,100000); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(1000,65000); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!"); case 9: { new xpbonus = random_num(1500,5000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!"); } } } if(kasa < 15) client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik Ukema edytował ten post 05.05.2020 22:08