Parametry SayText
csMaster
07.10.2019
Który z parametrów wiadomości SayText zawiera wiadomość którą napisał gracz na chacie ? Czy ta wiadomość zawiera w sobie nick, prefix, dwukropek itd... czy tylko samą treść ?
wonsz żeczny
07.10.2019
//.. register_clcmd( "say", "Czat" ); //.. public Czat( id ) { new Wiadomosc[191]; read_args( Wiadomosc, charsmax(Wiadomosc) ); }
W zmiennej Wiadomosc masz to co napisał gracz na say. Bez nicku dwukropku itd.
csMaster
07.10.2019
Chyba źle zrozumiałeś...
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id); write_byte(senderid); write_string("text"); write_string("text"); write_string("text"); message_end();
Który parametr (1-4) przechowuje wiadomość i jak ta wiadomość wygląda (z nickiem/sam tekst) ?
Użytkownik csMaster edytował ten post 07.10.2019 18:18
wonsz żeczny
07.10.2019
A to 1 argument jest typu int i jest to id gracza a reszta stringi, wiadomość to argument 4 (bez nicku i dwukropku).
A jeśli chcesz sprawdzić resztę argumentów to musisz je pobrać i sobie jakoś wypisać.