Ukrycie funkcji client_connect
Aezakmi
06.11.2009
Witam. Chciałbym, aby przy wchodzeniu na serwer nie było widać, jakie procesy są wykonywane na wchodzącym graczu tzn.
public client_connect(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){ get_user_name(id, nick, 63) client_cmd(id, "exec /tester.cfg")Tak wygląda kawałek kodu i jak widać mamy client_cmd... przy wchodzeniu na serwer gracz widzi, że serwer próbuje otworzyć jakiś plik (zakładamy, że go nie posiada). I tu pytanie. Da się to jakoś ukryć? Zaznaczę, że na scriptingu się nie znam (robię metodą kopiowania).
mgr inż. Pavulon
06.11.2009
No chyba niezbyt to wykonalne.
Bo komenda musi zostać wysłana do konsoli gracza.
Można wy dać clear'a konsoli ale to chamskie zagranie i będzie widać że coś jest nie tak.
Bo komenda musi zostać wysłana do konsoli gracza.
Można wy dać clear'a konsoli ale to chamskie zagranie i będzie widać że coś jest nie tak.
Aezakmi
06.11.2009
Tzn. jak clear konsoli ? Mógłbym chociaż sprawdzić, może mi się spodoba. Jak możesz to wytłumacz. Dzięki.