Zabezpieczenie na modele i mapy
Robiin
31.07.2019
Można jakoś zabezpieczyć się przed skopiowaniem modelu/mapy przez graczy?
Wiem, że gracze muszą mieć plik po swojej stronie, ale czy można jakoś uniknąć skopiowania
W grę wchodzi możliwość wykonywania poleceń na graczu (bez ograniczeń, chodzi o komendę np. nadpisującą plik), zależy mi tylko na uniknięciu skopiowania pliku lub zablokowaniu możliwości użycia go na innych serwerach.
wariat aka pro 31.07.2019
Raczej się nie da , sam kiedyś coś myślałem w tym kierunku . Bo dla mnie bez sens zrobisz np. modele , a zaraz połowa serwerów je ma.
Edited by wariat aka pro, 31.07.2019 22:30.
tytusek
31.07.2019
hmmmm na jailbreak serverach widziałem ze są modele "spakowane" czyli w jednym pliku jest kilka modeli i plugin na nich potrafił operwać chyba to były czapki czy coś takiego i losowo graczom przypisywał z tego pliku modele, moze coś w tym kierunku?
Robiin
01.08.2019
Raczej się nie da , sam kiedyś coś myślałem w tym kierunku . Bo dla mnie bez sens zrobisz np. modele , a zaraz połowa serwerów je ma.
Dokładnie o to chodzi.
hmmmm na jailbreak serverach widziałem ze są modele "spakowane" czyli w jednym pliku jest kilka modeli i plugin na nich potrafił operwać chyba to były czapki czy coś takiego i losowo graczom przypisywał z tego pliku modele, moze coś w tym kierunku?
To są submodele, jeśli gracze będą mieli do nich dostęp to bez problemu znajdzie się osoba, która odnajdzie indeksy submodeli, więc ta opcja odpada.
Żuk
01.08.2019
Nawet jakbyś nadpisał pliki to nie nadpiszesz modeli bo wtedy bez ich usunięcia gracz nie wejdzie ponownie na serwer, a jakby stworzyć model, którego nie podmieniasz a nakładasz jak czapke? do tego jakaś nazwa nieadekwatna do moda, kilka fejkowych modeli w środku dla zmyłki
zmiany trzeba by wprowadzić na poziomie modeli tzn. zrobić coś, żeby model był niemożliwy do odpalenia bez jakiegoś pliku coś jak .wady przy mapach tyle, że pewnie by pokazało błąd z tym plikiem także temat nie do przeskoczenia raczej
Edited by Żuk, 01.08.2019 14:59.
Robiin
01.08.2019
Przy dzisiejszych standardach prędkości internetu i poprawnie skonfigurowanym FDlu jestem w stanie nawet pójść w usuwanie modelu / nadpisanie tak, żeby go zniszczyć, ale to w ostateczności.
Rivit
01.08.2019
TrackerUI i hook na dostęp do pliku? Nie wiem czy by sie dało, ale mozna by miec zaszyfrowane modele i Trackerem gdy plik jest wczytywany odszyfrowac w pamieci czy cos