[ROZWIĄZANE] Losowy kolor barriery
Najlepsza odpowiedź Robiin 16.07.2019 22:25
new Float:colors[3]; colors[0] = random_float(0.0, 255.0); colors[1] = random_float(0.0, 255.0); colors[2] = random_float(0.0, 255.0); set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);
"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.
Przejdź do postu
Komiks007
16.07.2019
Cześć, próbuję zrobić losowy kolor barriery z tym kodem:
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendercolor, Float:{ random_float(0.0, 255.0), random_float(0.0, 255.0), random_float(0.0, 255.0) })
Jednak wyskakuje błąd podczas kompilacji:
error 008: must be a constant expression; assumed zero
Gdy barriera była czarna, czyli nie było żadnych losowości co do koloru, wszystko działało. Ma ktoś pomysł jak to zrobić, żeby ta barriera była losowego koloru? z góry dzięki.
Najlepsza odpowiedź
Robiin
16.07.2019
new Float:colors[3]; colors[0] = random_float(0.0, 255.0); colors[1] = random_float(0.0, 255.0); colors[2] = random_float(0.0, 255.0); set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);
"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.
Komiks007
17.07.2019
new Float:colors[3]; colors[0] = random_float(0.0, 255.0); colors[1] = random_float(0.0, 255.0); colors[2] = random_float(0.0, 255.0); set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.
Dzięki za odpowiedź i za wyjaśnienie, co prawda próbowałem tak robić, ale chyba właśnie problem był w tym że zostawiałem FLOAT w ustawieniu koloru, oraz zamiast zrobić colors[3] to robiłem 3 zmienne na to. Dzięki jeszcze raz.
DarkGL
17.07.2019
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL