[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą gra...
Najlepsza odpowiedź dasiek 10.06.2019 07:19
Kod który tam wklepałem dodałem działa tak, że dodaje granat co 5 sekund - bez względu na to, czy masz czy nie.
Najprostszym Rozwiązaniem wydaje się wykonanie `DodajGranat` w `granate_throw` w `csx`
https://amxx.pl/doku...5/grenade-throw
Po rzuceniu granatu wykonaj set_task , a funckja DodajGranat powinna wyglądać tak:
public DodajGranat(id) { id -= 9813; remove_task(id+9813) if(klasa_gracza[id] != General) return PLUGIN_CONTINUE; if(!is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegrenade"); return PLUGIN_CONTINUE; }Przejdź do postu
Jamdzam
10.06.2019
Witam. Mój problem wygląda tak że posiadam na swoim cod klase która dostaje co 15 sec granat i ten granat sie buguje w taki sposob ze po jakiś kilku rundach zaraz po wyrzuceniu pojawia się granat a nie po 15 sekundach od momentu wyrzucenia granatu.. no i np wyrzuce tak kilka granatow po czym znowu musze odczekac jakis czas max 15 sec i sytuacja zatacza kolo a momentami jest tak że 4 granaty potrafie wyrzucic tzn wyrzuce jeden zaraz pojawia sie nastepny ktory wyrzucam i znowu sie pojawia nastepny
w public odrodzenie(id) w case klasy dodalem
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)
i na końcu sma dodalem
public DodajGranat(id) { id -= 9813; if(klasa_gracza[id] != General) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813) if(!is_user_alive(id)){ remove_task(id+9813) return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegrenade"); return PLUGIN_CONTINUE; }
podpowie ktoś w jaki sposób mogę zrobić tak by liczyło czas 15 sekund od momentu wyrzucenia granatu? a nie gdy go trzymamy w ręce to już czas liczy?
lub np jak sprawić że klasa ma np 5 granatów a nie tylko jeden?
wzorowałem się z tego tematu: https://amxx.pl/topi...at-co-5-sekund/
Najlepsza odpowiedź
dasiek
10.06.2019
Kod który tam wklepałem dodałem działa tak, że dodaje granat co 5 sekund - bez względu na to, czy masz czy nie.
Najprostszym Rozwiązaniem wydaje się wykonanie `DodajGranat` w `granate_throw` w `csx`
https://amxx.pl/doku...5/grenade-throw
Po rzuceniu granatu wykonaj set_task , a funckja DodajGranat powinna wyglądać tak:
public DodajGranat(id) { id -= 9813; remove_task(id+9813) if(klasa_gracza[id] != General) return PLUGIN_CONTINUE; if(!is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegrenade"); return PLUGIN_CONTINUE; }
Jamdzam
10.06.2019
Dzięki @dasiek za pomoc i wystarczyło że dodałem zmieniłem cały public 'DodajGranat' na ten twój i działa jak należy . Temat można zamknąć