Jak ustawic w cfg gungame zeby po zdobyciu nastepnego lvl dawalo odrazy nowa bron a nie po smierci?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Gungame cfg
Temat rozp. bakaczysko, 05.11.2009 17:49
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.11.2009 17:49
#2
Napisano 05.11.2009 19:52
pokaż cfg ;]
#3
Napisano 05.11.2009 20:01
Zeby od razu dostawali bron po smierci i zeby nie bylo na czas tylko jak ktos zdobedzie ostatni lvl to otiwera motd. i zmienia mape
// GunGame AMXX 1.17b // basic cvars gg_enabled 1 gg_vote_setting 1 gg_vote_custom "" gg_changelevel_custom "" gg_map_setup "mp_timelimit 10; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_chattime 5; mp_c4timer 25" gg_endmap_setup "" gg_join_msg 1 gg_colored_messages 1 gg_save_temp 300 gg_status_display 0 gg_map_iterations 1 gg_ignore_bots 0 gg_block_equips 0 // autovote cvars gg_autovote_rounds 0 gg_autovote_delay 6.0 gg_autovote_ratio 0.51 gg_autovote_time 10.0 // stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" gg_stats_ip 0 gg_stats_prune 2592000 gg_stats_mode 1 gg_stats_winbonus 1.5 // deathmatch cvars gg_dm 1 gg_dm_sp_time 1.0 gg_dm_sp_mode 1 gg_dm_spawn_random 0 gg_dm_start_random 0 gg_dm_spawn_delay 1.5 gg_dm_spawn_afterplant 1 gg_dm_corpses 1 gg_dm_countdown 0 // objective cvars gg_block_objectives 0 gg_bomb_defuse_lvl 1 gg_host_touch_reward 0 gg_host_rescue_reward 0 gg_host_kill_reward 0 gg_host_kill_penalty 0 // gameplay cvars gg_ff_auto 1 gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife" gg_max_lvl 3 gg_triple_on 0 gg_turbo 0 gg_knife_pro 0 gg_worldspawn_suicide 1 gg_allow_changeteam 0 gg_pickup_others 0 gg_handicap_on 1 gg_top10_handicap 1 gg_warmup_timer_setting 40 gg_knife_warmup 1 gg_warmup_multi 0 gg_nade_glock 0 gg_nade_smoke 0 gg_nade_flash 0 gg_extra_nades 0 gg_nade_refresh 0.0 gg_kills_per_lvl 1 gg_give_armor 100 gg_give_helmet 1 gg_ammo_amount 200 gg_refill_on_kill 1 gg_tk_penalty 0 gg_awp_oneshot 1 // sound cvars gg_sound_levelup "gungame/smb3_powerup.wav" gg_sound_leveldown "gungame/smb3_powerdown.wav" gg_sound_nade "gungame/nade_level.wav" gg_sound_knife "gungame/knife_level.wav" gg_sound_welcome "gungame/gungame2.wav" gg_sound_triple "gungame/smb_star.wav" gg_sound_winner "media/Half-Life08.mp3" // random weapon order cvars (leave blank to disable) gg_weapon_order1 "" gg_weapon_order2 "" gg_weapon_order3 "" gg_weapon_order4 "" gg_weapon_order5 "" gg_weapon_order6 "" gg_weapon_order7 "" gg_weapon_order8 "" gg_weapon_order9 "" gg_weapon_order10 "" // valid weapon names for gg_weapon_order: // // ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife, // m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014
#4
Napisano 05.11.2009 20:38
// GunGame AMXX 1.17b
Wgraj najnowszą wersje
#5
Napisano 05.11.2009 20:42
daj linka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych