Problem ~ Segmentation fault
Obelix
07.03.2019
Witam,
Problem jest taki że zmieniłem TYLKO ścieżkę modelu w silniku Serwera i serwer się nie odpala. (Brak błędów kompilacji)
Error:
Na serwerze wystąpił błąd: ./hlds_run: line 2 2148 Segmentation fault (core dumped) $HL_CMD Błąd Segmentation Fault jest następstwem przeciążenia procesu serwera w wyniku konfliktu silnika HLDS ze składnikami serwera lub w wyniku błędu/luki w samym silniku serwera. Składnikiem, który powoduje konflikt najczęściej jest modyfikacja, plugin lub mapa Więcej informacji znajdziesz w FAQ
Więcej raczej nie ma co dawać, nie wiem co powoduje ten błąd
Robiin
07.03.2019
Pokaż tę ścieżkę, a najlepiej cały public / wszystkie funkcje powiązane ze ścieżką.
Obelix
07.03.2019
Pokaż tę ścieżkę, a najlepiej cały public / wszystkie funkcje powiązane ze ścieżką.
Ścieżka w której dokonałem zmiany (Zmieniłem 'Kanatas' na 'Katanass'.)
[spoiler]
new piesci_ct[][] = { "models/topmasters_jb/baton/p_baton.mdl", "models/topmasters_jb/baton/v_baton.mdl", "models/topmasters_jb/machete/p_machete.mdl", "models/topmasters_jb/machete/v_machete.mdl", "models/topmasters_jb/katana/p_katana.mdl", "models/topmasters_jb/katana/v_katana.mdl", "models/topmasters_jb/katanass/p_katanass.mdl", "models/topmasters_jb/katanass/v_katanass.mdl" };[spoiler]
public plugin_precache() { #if defined NEW_MODELS precache_model("models/player/topmasters_ultimodel/topmasters_ultimodel.mdl"); #else precache_model("models/player/topmasters_modelojb2/topmasters_modelojb2.mdl"); precache_model("models/player/topmasters_modelojb2/topmasters_modelojb2T.mdl"); #endif precache_model("models/player/topmasters_kura/topmasters_kura.mdl"); #if defined DROP_LOM precache_model("models/w_crowbar.mdl"); #endif for(new i; i < sizeof modele; i++) precache_model(modele[i]); for(new i; i < sizeof piesci; i++) precache_model(piesci[i]); for(new i; i < sizeof piesci_ct; i++) precache_model(piesci_ct[i]); for(new i; i < sizeof dzwieki; i++) precache_sound(dzwieki[i]); for(new i; i < sizeof dzwiekiZabawy; i++) precache_sound(dzwiekiZabawy[i]); for(new nazwa[32], i = 5; i <= 8; i++) { format(nazwa, 31, "topmasters_jb/songs/%i.mp3", i); precache_sound(nazwa); } precache_sound("weapons/357_reload1.wav"); precache_sound("weapons/bullet_hit2.wav"); precache_sound("weapons/knife_slash1.wav"); precache_sound("weapons/cbar_hitbod1.wav"); precache_sound("weapons/cbar_hitbod2.wav"); #if defined ICON_DUEL DuelIcon[0] = precache_model("sprites/topmasters/duel_blue.spr"); DuelIcon[1] = precache_model("sprites/topmasters/duel_red.spr"); #endif #if defined BEACON_LR sprite = precache_model("sprites/white.spr"); #endif for(new i; i < 5; i++) hud[i] = CreateHudSyncObj(); }
Użytkownik Obelix edytował ten post 07.03.2019 21:28