Pobranie wartości renderingu gracza
Najlepsza odpowiedź Rivit 02.03.2019 18:50
new Float:RAMT = 0.0; //if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone) pev(id, pev_renderamt, RAMT)
?
Przejdź do postu
Mi@po
02.03.2019
Witam, da się pobrać wartość widoczności, którą się ustawia w set_rendering? W dokumentacji nie zauważyłem nic o tym.
Moim celem jest pobrać aktualny rendering gracza, ustawić na 0, potem przywrócić poprzedni.
Moim celem jest pobrać aktualny rendering gracza, ustawić na 0, potem przywrócić poprzedni.
Najlepsza odpowiedź
Rivit
02.03.2019
new Float:RAMT = 0.0; //if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone) pev(id, pev_renderamt, RAMT)
?