←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pobranie wartości renderingu gracza


Najlepsza odpowiedź Rivit 02.03.2019 18:50

	new Float:RAMT = 0.0;
	//if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone)
		pev(id, pev_renderamt, RAMT)

?

Przejdź do postu

  • +
  • -
Mi@po - zdjęcie Mi@po 02.03.2019

Witam, da się pobrać wartość widoczności, którą się ustawia w set_rendering? W dokumentacji nie zauważyłem nic o tym.

Moim celem jest pobrać aktualny rendering gracza, ustawić na 0, potem przywrócić poprzedni.
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rivit - zdjęcie Rivit 02.03.2019

	new Float:RAMT = 0.0;
	//if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone)
		pev(id, pev_renderamt, RAMT)

?

Odpowiedz

  • +
  • -
Mi@po - zdjęcie Mi@po 02.03.2019

Tak, o to chodzi, dziękuję ?
Odpowiedz

  • +
  • -
stylsc - zdjęcie stylsc 02.03.2019

Też mi sie przyda, dzięki 

Odpowiedz