Prośba o kilka klas pod tą paczkę https://amxx.pl/topi...e-3#entry757240
KLASA 1.
KLASA 2.
KLASA 3.
KLASA 4.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Best Answer O'Zone , 25.02.2019 17:37
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Go to the full postPosted 25.02.2019 00:46
Prośba o kilka klas pod tą paczkę https://amxx.pl/topi...e-3#entry757240
KLASA 1.
KLASA 2.
KLASA 3.
KLASA 4.
Posted 25.02.2019 05:57
Posted 25.02.2019 10:11
3 ostatnie klasy zwyczajnie zrobisz w generatorze klas
Czytanie ze zrozumieniem
Posted 25.02.2019 12:39
Posted 25.02.2019 13:13
Tego ze jest napisane ze klasa ma byc zrobiona jak z linku paczki a nie generator
Posted 25.02.2019 16:30
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Posted 25.02.2019 16:35
Klasa: Kapitan [S. Premium]
Flaga: S
Posted 25.02.2019 16:36
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Dokładnie tego oczekuje, bo uzywa silnika coda od ozone w którym klasy piszę się trochę inaczej
Nie wiem czy dobrze ale sprawdz kapitana
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <cod>#define PLUGIN "CoD Class Snajper"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "O'Zone"#define NAME "Kapitan [S.Premium]"#define DESCRIPTION "1/1 z AWP."#define FRACTION "Podstawowe"#define WEAPONS (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)#define HEALTH 10#define INTELLIGENCE 0#define STRENGTH 0#define STAMINA 30#define CONDITION 0#define FLAG ADMIN_LEVEL_Epublic plugin_init(){register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);cod_register_class(NAME, DESCRIPTION, FRACTION, WEAPONS, HEALTH, INTELLIGENCE, STRENGTH, STAMINA, CONDITION, FLAG);}public cod_class_damage_attacker(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)if (weapon == CSW_AWP && damageBits & DMG_BULLET && cod_percent_chance(100)) damage = cod_kill_player(attacker, victim, damageBits);
Edited by WhoAreYou?, 25.02.2019 16:39.
Posted 25.02.2019 17:37 Best Answer
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Edited by O'Zone, 25.02.2019 17:41.
Posted 25.02.2019 18:41
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Posted 02.03.2019 01:43
DO ZAMKNIECIA
0 members, 1 guests, 0 anonymous users