←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Skoki w fakemecie

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 19.02.2019

Czy jeśli jeden plugin ustawi graczu np. 3 skoki, a drugi ustawi ich 5 to czy gracz łącznie będzie miał 8 skoków, 5 czy 3 ?

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 19.02.2019

Jeżeli oba pluginy działają niezależnie, to gracz będzie posiadał 5 skoków.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.02.2019

Musiał byś pokazać sma obu pluginów aby to ocenić.
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 19.02.2019

Plugin działa zapewne tak, że wyłapujesz moment skoku i dekrementujesz ilość dostępnych skoków, dlatego przy każdym skoku będzie to wyglądało tak:

  1. Sprawdzenie, czy gracz ma dodatkowy skok.
  2. Względem warunku wyżej: skok, bądź return.
  3. Dekrementacja skoków gracza.

Więc w pluginie z trzema skokami ilość skoków gracza osiągnie 0 szybciej, niż w tym z pięcioma. Tym samym skoków będziesz miał 5, jeśli ich nie sumujesz na przykład natywami w stylu setUserJumps(index, 3 + 5).


Użytkownik aSiorr edytował ten post 19.02.2019 18:35
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.02.2019

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

Odpowiedz

  • +
  • -
Mixtaz - zdjęcie Mixtaz 19.02.2019

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

 

 

ZDFTFOb.png

 

Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 19.02.2019

 

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

 

 

ZDFTFOb.png

 

Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.

 

 

Jeszcze niech 17 osób da wizualną odpowiedź do tematu, który został wyczerpany w pierwszym poście

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 19.02.2019

Przyjęło się, że symulacja skoku odbywa się poprzez odpowiednie ustawienie wartości pionowej składowej wektora prędkości gracza (przykłady z generatora vip'a, pluginów cod'a), dlatego też, jako że "nakładające się" efekty mają miejsce w tej samej chwili, wspomniana wartość prędkości będzie ustawiona dwa razy w krótkim przedziale czasowym, co oznacza, że wysokość skoku w pierwszych 3. próbach nie będzie dodatkowo zwiększona (taka mała dygresja :D).

 

Gdyby autor odpowiednio zwiększał wartość prędkości gracza, wtedy - jak to było wspomniane - "pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze".


Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.02.2019 23:15
Odpowiedz