←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
dodanie 1/1 z kosy

  • +
  • -
HUNT123's Photo HUNT123 07.12.2018

proszę o dodanie klasie 1/1 z kosy PPM, zeby nie bylo bugów 

 

Attached File  codclass_GOLDAssasin.sma   4.08KB   51 downloads

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 08.12.2018

test

Attached Files

Quote

  • +
  • -
HUNT123's Photo HUNT123 08.12.2018

test

Nadal tylko po 65

 

* pamietam ze kiedys robilem przez :

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

i dobrze dzialało ale nie pamiętam jak to było ...

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 08.12.2018

test

Attached Files

Quote

  • +
  • -
HUNT123's Photo HUNT123 08.12.2018

test

Jednak zle skomplikowalem ten 1 i działa :) ++

a teraz tez działa tylko na lewym i prawym przycisku myszy :/

 

mógłbyś wyjaśnić jak zrobiłeś żeby wiedzieć nastepnym razem?

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 08.12.2018

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
		KillPlayer(this, idinflictor, idattacker, (1<<1))

	return HAM_IGNORED;
}

Tu jest cała magia

 

 

 

 

 

z .sma które podałem usuń te linijki (podane niżej) bo one odpowiadają za odbijanie pocisków. kopiowałem i zapomniałem usunąć

      if(ma_klase[this] && !random(7))
            cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
Quote