dodanie 1/1 z kosy
HUNT123
07.12.2018
proszę o dodanie klasie 1/1 z kosy PPM, zeby nie bylo bugów
codclass_GOLDAssasin.sma 4.08KB 51 downloads
HUNT123
08.12.2018
test
Nadal tylko po 65
* pamietam ze kiedys robilem przez :
#define DMG_BULLET (1<<1)
i dobrze dzialało ale nie pamiętam jak to było ...
HUNT123
08.12.2018
test
Jednak zle skomplikowalem ten 1 i działa ++
a teraz tez działa tylko na lewym i prawym przycisku myszy
mógłbyś wyjaśnić jak zrobiłeś żeby wiedzieć nastepnym razem?
Rivit
08.12.2018
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0) KillPlayer(this, idinflictor, idattacker, (1<<1)) return HAM_IGNORED; }
Tu jest cała magia
z .sma które podałem usuń te linijki (podane niżej) bo one odpowiadają za odbijanie pocisków. kopiowałem i zapomniałem usunąć
if(ma_klase[this] && !random(7)) cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);