←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o poradnik

Zablokowany

  • +
  • -
Nice Life - zdjęcie Nice Life 03.11.2009

Witam. Proszę o napisanie poradnika jak zmieniać/dodawać itemki.(albo dać link do takiego poradnika)
Dam ++Pomgł++
Odpowiedz

  • +
  • -
c1rca - zdjęcie c1rca 03.11.2009

Podpisuje się do tego ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 03.11.2009

Najprostszy item:
public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
	return PLUGIN_HANDLED
	
	set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
	new rannum = random_num(1,XXXXXXXX)
	
	new maxfind = player_agility[id]
	if (maxfind > 15) maxfind = 15
	
	new rf = random_num(1,25-maxfind)
	
	if (itemnum > 0) rannum = itemnum
	else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
		
	if (rf == 3 && itemnum == 0)						//We found a rare item			
	{
		award_unique_item(id)	
		rannum = -1
	}
XXXXXX- liczba równa ostatniemu case{}

Dodanie nowego case{}
case 69:
		{
			player_item_name[id] = "Nazwa twojego nowego itemu"	
			player_item_id[id] = rannum
			 /////// odtad zaczyna sie funkcja itemu czyli przypisane czary
                        player_b_vampire[id] = random_num(1,2)
			player_b_gravity[id] = random_num(1,2)
			player_b_respawn[id] = random_num(8,9)
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Tutaj piszemy co wyswietli sie w hudzie graczowi jak otrzyma item",player_item_name[id])
		}
//Tu się kończy najprostszy item z czarów standardowych.//

Czary to w diablo funkcje które wywołują obrażenia na graczu lub inne rzeczy np. dodanie statystyk.
Można samemu napisać funkcję potem przypisać ją do diablo jako czar i ją wywołać przy wywołaniu pluginu.
np.
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
	if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4) 
	{
		if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}
}
Funkcja ta daje jakiś efekt oślepienia, przy użyciu broni. Nazwa czaru to "player_b_blind".
Taki czar musi być 1dodany ,2wywołany i 3wstrzymany.
1
new player_b_blind[33] = 1
2
if (player_b_blind[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_blind[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"szans zeby twoj przeciwnik stracil wzrok
")
	}
3
player_b_blind[id] = 0

Jako bonus oślepiajacy używany podaczas ataku w funkcji
public Damage(id)
{ 
....
....
...
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
...
...
..
}


Być może wszystkiego nie uwzględniłem, aczkolwiek ktoś kto zna podstawy Pawn będzie mógł coś sklecić i najwyżej poprosić team amxx.pl aby mu pomogli w razie błędu funkcji itd.
Odpowiedz

  • +
  • -
PimPmYSerWer - zdjęcie PimPmYSerWer 11.11.2009

w których linijkach to ogólnie jest i czy w sma?
Odpowiedz

Radeon - zdjęcie Radeon 12.11.2009

Wystarczy poszukać

CTRL+F
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 12.11.2009

BoReX, no oczywiście , że w sma diablo bo z kosmosu tego nie wziąłem. Nie mam zamiaru szukać linijek po prostu użyj funkcji szukaj...
Odpowiedz
Zablokowany