Pomoc w usunięciu rzeczy z plugina
wariat aka pro 02.12.2018
Dobry , a więc używam na serwerze blockmaker 4.01 i jest w nim pełno rzeczy oraz bloków ja używam z niego 4 rzeczy czyli :
-platforma
-zwykly bhop
-trampolina
-teleport
i chciałbym usunąć większość rzeczy z niego.
Próbowałem usunać już same modele ale po wgraniu na serwer jest crash. Nie wiem jak to zrobić a bardzo by mi to pomogło
Attached Files
Edited by wariat aka pro, 02.12.2018 22:08.
wariat aka pro 04.12.2018
A czy jest w ogóle możliwe aby usunąć takie bloki ? Ale jeśli się da dodać to dlaczego nie da się usunąć , z plugina usunąłem
new const gszBlockModelDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_damage.mdl"; new const gszBlockModelHealer[] = "models/blockmaker/bm_block_healer.mdl"; new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/blockmaker/bm_block_invincibility.mdl"; new const gszBlockModelStealth[] = "models/blockmaker/bm_block_stealth.mdl"; new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/blockmaker/bm_block_speedboost.mdl"; new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_nofalldamage.mdl"; new const gszBlockModelIce[] = "models/blockmaker/bm_block_ice.mdl"; new const gszBlockModelDeath[] = "models/blockmaker/bm_block_death.mdl"; new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl"; new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/blockmaker/bm_block_camouflage.mdl"; new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/bm_block_lowgravity.mdl"; new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl"; new const gszBlockModelRandom[] = "models/blockmaker/bm_block_random.mdl"; new const gszBlockModelSlap[] = "models/blockmaker/bm_block_slap.mdl"; new const gszBlockModelHoney[] = "models/blockmaker/bm_block_honey.mdl"; new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_ct.mdl"; new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_t.mdl"; new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/blockmaker/bm_block_bootsofspeed.mdl"; new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl"; new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/blockmaker/bm_block_bhop_noslow.mdl"; new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";
Oraz
public plugin_precache() { //set block models to defaults gszBlockModels[BM_PLATFORM] = gszBlockModelPlatform; gszBlockModels[BM_BHOP] = gszBlockModelBhop; gszBlockModels[BM_DAMAGE] = gszBlockModelDamage; gszBlockModels[BM_HEALER] = gszBlockModelHealer; gszBlockModels[BM_NOFALLDAMAGE] = gszBlockModelNoFallDamage; gszBlockModels[BM_ICE] = gszBlockModelIce; gszBlockModels[BM_TRAMPOLINE] = gszBlockModelDefault; gszBlockModels[BM_SPEEDBOOST] = gszBlockModelSpeedBoost; gszBlockModels[BM_INVINCIBILITY] = gszBlockModelInvincibility; gszBlockModels[BM_STEALTH] = gszBlockModelStealth; gszBlockModels[BM_DEATH] = gszBlockModelDeath; gszBlockModels[BM_NUKE] = gszBlockModelNuke; gszBlockModels[BM_CAMOUFLAGE] = gszBlockModelCamouflage; gszBlockModels[BM_LOWGRAVITY] = gszBlockModelLowGravity; gszBlockModels[BM_FIRE] = gszBlockModelFire; gszBlockModels[BM_SLAP] = gszBlockModelSlap; gszBlockModels[BM_RANDOM] = gszBlockModelRandom; gszBlockModels[BM_HONEY] = gszBlockModelHoney; gszBlockModels[BM_BARRIER_CT] = gszBlockModelBarrierCT; gszBlockModels[BM_BARRIER_T] = gszBlockModelBarrierT; gszBlockModels[BM_BOOTSOFSPEED] = gszBlockModelBootsOfSpeed; gszBlockModels[BM_GLASS] = gszBlockModelGlass; gszBlockModels[BM_BHOP_NOSLOW] = gszBlockModelBhopNoSlow; gszBlockModels[BM_AUTO_BHOP] = gszBlockModelAutoBhop;
I plugin sie kompiluje , ale serwer off podam jeszcze co mi pisze w konsoli
Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string '' FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string '' /home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66: 23966 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS
Toldi
04.12.2018
Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.
for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i) { //get filenames for the small and large blocks based on normal block name setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256); setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256); if(gszBlockModels[i][0]) precache_model(gszBlockModels[i]); precache_model(szBlockModelSmall); precache_model(szBlockModelLarge); }
wariat aka pro 04.12.2018
Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.
for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i) { //get filenames for the small and large blocks based on normal block name setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256); setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256); if(gszBlockModels[i][0]) precache_model(gszBlockModels[i]); precache_model(szBlockModelSmall); precache_model(szBlockModelLarge); }
Dalej ten sam komunkat w konsoli
wariat aka pro 04.12.2018
Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.
for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i) { //get filenames for the small and large blocks based on normal block name setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256); setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256); if(gszBlockModels[i][0]) precache_model(gszBlockModels[i]); precache_model(szBlockModelSmall); precache_model(szBlockModelLarge); }
Dalej ten sam komunkat w konsoli po usunięciu bloków w lini 254 powoduję że pewnie muszę usuwać wszystko z nimi związane bo wychodzą mi errory spróbuję i powiem czy się udało.
Edited by wariat aka pro, 04.12.2018 19:32.
Toldi
04.12.2018
Chodziło mi o to żeby zmniejszyć wartość zmiennej w 254 linijce a nie ją usuwać. Spróbuj jeszcze tego.
for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i) { if(!gszBlockModels[i][0]) continue; //get filenames for the small and large blocks based on normal block name setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256); setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256); precache_model(gszBlockModels[i]); precache_model(szBlockModelSmall); precache_model(szBlockModelLarge); }
wariat aka pro 04.12.2018
Wielkie dzięki działa Propsy dla CB .
Ale dziwne bo trampolina nie działa
Edited by wariat aka pro, 04.12.2018 20:18.
Toldi
04.12.2018
A przed tą edycją działała?? Co nie działa? Model czy po prostu jej działanie?
wariat aka pro 04.12.2018
teraz jak wybiore platforme czy platforme bhop to sie pojawia a jak chce postawić jakiś blok co nei ma lub trampoline to crash serwa
Toldi
04.12.2018
Rozumiem że nie usunąłeś zmiennej w której przechowywana była lokalizacja trampoliny itd.? Możesz też dać precache tych modeli po za pętla.