←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc w usunięciu rzeczy z plugina

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 02.12.2018

Dobry , a więc używam na serwerze blockmaker 4.01 i jest w nim pełno rzeczy oraz bloków ja używam z niego 4 rzeczy czyli :

 

-platforma

-zwykly bhop

-trampolina

-teleport

 

i chciałbym usunąć większość rzeczy z niego.

 

Próbowałem usunać już same modele ale po wgraniu na serwer jest crash. Nie wiem jak to zrobić a bardzo by mi to pomogło 

 

 

Attached Files


Edited by wariat aka pro, 02.12.2018 22:08.
Quote

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 04.12.2018

A czy jest w ogóle możliwe aby usunąć takie bloki ? Ale jeśli się da dodać to dlaczego nie da się usunąć , z plugina usunąłem 

new const gszBlockModelDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_damage.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/blockmaker/bm_block_healer.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/blockmaker/bm_block_invincibility.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/blockmaker/bm_block_stealth.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/blockmaker/bm_block_speedboost.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_nofalldamage.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/blockmaker/bm_block_ice.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/blockmaker/bm_block_death.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/blockmaker/bm_block_camouflage.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/bm_block_lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/blockmaker/bm_block_random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/blockmaker/bm_block_slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/blockmaker/bm_block_honey.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_t.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/blockmaker/bm_block_bootsofspeed.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/blockmaker/bm_block_bhop_noslow.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";

Oraz 

 
public plugin_precache()
{
	//set block models to defaults
	gszBlockModels[BM_PLATFORM] = gszBlockModelPlatform;
	gszBlockModels[BM_BHOP] = gszBlockModelBhop;
	gszBlockModels[BM_DAMAGE] = gszBlockModelDamage;
	gszBlockModels[BM_HEALER] = gszBlockModelHealer;
	gszBlockModels[BM_NOFALLDAMAGE] = gszBlockModelNoFallDamage;
	gszBlockModels[BM_ICE] = gszBlockModelIce;
	gszBlockModels[BM_TRAMPOLINE] = gszBlockModelDefault;
	gszBlockModels[BM_SPEEDBOOST] = gszBlockModelSpeedBoost;
	gszBlockModels[BM_INVINCIBILITY] = gszBlockModelInvincibility;
	gszBlockModels[BM_STEALTH] = gszBlockModelStealth;
	gszBlockModels[BM_DEATH] = gszBlockModelDeath;
	gszBlockModels[BM_NUKE] = gszBlockModelNuke;
	gszBlockModels[BM_CAMOUFLAGE] = gszBlockModelCamouflage;
	gszBlockModels[BM_LOWGRAVITY] = gszBlockModelLowGravity;
	gszBlockModels[BM_FIRE] = gszBlockModelFire;
	gszBlockModels[BM_SLAP] = gszBlockModelSlap;
	gszBlockModels[BM_RANDOM] = gszBlockModelRandom;
	gszBlockModels[BM_HONEY] = gszBlockModelHoney;
	gszBlockModels[BM_BARRIER_CT] = gszBlockModelBarrierCT;
	gszBlockModels[BM_BARRIER_T] = gszBlockModelBarrierT;
	gszBlockModels[BM_BOOTSOFSPEED] = gszBlockModelBootsOfSpeed;
	gszBlockModels[BM_GLASS] = gszBlockModelGlass;
	gszBlockModels[BM_BHOP_NOSLOW] = gszBlockModelBhopNoSlow;
	gszBlockModels[BM_AUTO_BHOP] = gszBlockModelAutoBhop;

I plugin sie kompiluje  ,  ale serwer off podam jeszcze co mi pisze w konsoli 

Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66: 23966 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS
Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 04.12.2018

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}
Quote

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 04.12.2018

 

 

 

 

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

 

 

 

Dalej ten sam komunkat w konsoli :(

Quote

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 04.12.2018

 

 

 

 

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

 

 

 

Dalej ten sam komunkat w konsoli :( po usunięciu bloków w lini 254 powoduję że pewnie muszę usuwać wszystko z nimi związane bo wychodzą mi errory spróbuję i powiem czy się udało. 


Edited by wariat aka pro, 04.12.2018 19:32.
Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 04.12.2018

Chodziło mi o to żeby zmniejszyć wartość zmiennej w 254 linijce a nie ją usuwać. Spróbuj jeszcze tego.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
                if(!gszBlockModels[i][0]) continue;
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		
		precache_model(gszBlockModels[i]);			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}
Quote

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 04.12.2018

Wielkie dzięki działa :) Propsy dla CB . 

Ale dziwne bo trampolina nie działa

 


Edited by wariat aka pro, 04.12.2018 20:18.
Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 04.12.2018

A przed tą edycją działała?? Co nie działa? Model czy po prostu jej działanie?

Quote

wariat aka pro's Photo wariat aka pro 04.12.2018

teraz jak wybiore platforme czy platforme bhop to sie pojawia a jak chce postawić jakiś blok co nei ma lub trampoline to crash serwa 

Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 04.12.2018

Rozumiem że nie usunąłeś zmiennej w której przechowywana była lokalizacja trampoliny itd.? Możesz też dać precache tych modeli po za pętla.

Quote