←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

po wygranej rundzie każdy dostaje nóż, zap...

  • +
  • -
Dissu - zdjęcie Dissu 23.11.2018

cześć, szukam pluginy który działa tak - gdy tt/ct wygra runde każdy żywy gracz dostaje nóż, jest to plugin na paintballa, zapobiega on tzn. "respkilla" miałem go kiedyś, ale niestety nie pamiętam jak się on nazywał.

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 24.11.2018

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/"

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}

public Koniec_Rundy()
	for(new i=1; i <= 32; i++)
		if(is_user_alive(i))
			strip_user_weapons(i),
			give_item(i, "weapon_knife");

Plugin ten nie zapobiegnie resp killowi. Można wystrzelić kulki, będą one leciały w stronę respa, runda się skończy, a zanim dolecą zacznie się nowa.

 

Aby usunąć kulki pod koniec rundy, użyj tego kodu:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/"

new const paintBallEntityClassName[] = "classname_kulki";

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}

public Koniec_Rundy()
{
	new paintBall = -1;

	while((paintBall = fm_find_ent_by_class(paintBall, paintBallEntityClassName)))
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, paintBall);
}

Oczywiście odpowiednio zmieniając classname w conscie.

 

Połącz obydwa pluginy, żeby uzyskać efekt, na którym Ci zależało.


Użytkownik aSiorr edytował ten post 24.11.2018 00:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Legion. - zdjęcie Legion. 24.11.2018

proszę, mam u siebie na paintballu i działa fajnie

 

Spoiler
Odpowiedz