dostosowanie punktów inteligencji do dmg k...
FinalRing
05.11.2018
Witam
Mamy taki kod na dodatkowe 20+int obrażeń z danej broni
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
teraz obrażenia zwiększają się o 1 po dodaniu 2 punktów w inteligencje, a jakbym chciał żeby zwiększały się po dodaniu dopiero 4 punktów to muszę zamiast "0,2" wpisać "0,4" czy jak to działa??
BlanTq 06.11.2018
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1 cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej) if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47 cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej)
3maj