←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
dostosowanie punktów inteligencji do dmg k...

  • +
  • -
FinalRing - zdjęcie FinalRing 05.11.2018

Witam

 

Mamy taki kod na dodatkowe 20+int obrażeń z danej broni 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

 

teraz obrażenia zwiększają się o 1 po dodaniu 2 punktów w inteligencje, a jakbym chciał żeby zwiększały się po dodaniu dopiero 4 punktów to muszę zamiast "0,2" wpisać "0,4" czy jak to działa??

Odpowiedz

BlanTq - zdjęcie BlanTq 06.11.2018

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)  
 
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej) 

3maj ;) 

Odpowiedz