←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
Cichobiegi po aktualizacji nie działają

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 26.07.2018

Mam problem z pluginem ponieważ po update csgo nie działają mi na klasie z COD MOD cichobiegi. Jakieś pomysły jak to naprawić?

 

Podsyłam kod klasy:

#include <cstrike>
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Lekki Zolnierz";
new const String:opis[] = "Nie slychac twoich kroków";
new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_p250#weapon_flashbang#weapon_flashbang";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 15;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const kondycja = 0;

new bool:ma_klase[65];

public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
	AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
}

public OnClientPutInServer(client)
{
	if(!IsFakeClient(client))
		SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
}

public cod_class_enabled(client)
{
	ma_klase[client] = true;
}

public cod_class_disabled(client)
{
	ma_klase[client] = false;
}

public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
{
	if(!IsValidClient(entity) || IsFakeClient(entity))
		return Plugin_Continue;

	if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1)
	{
		if(!ma_klase[entity])
			EmitSoundToAll(sample, entity);

		return Plugin_Handled;
	}

	return Plugin_Continue;
}
Odpowiedz