moglby ktos napisac jaki jest kod do licznika, np przez say /cola jest napisana ilosc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
licznik say , prosba
Temat rozp. Bad, 01.11.2009 20:04
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.11.2009 20:04
#2
Napisano 01.11.2009 20:33
jaśniej proszę
#3
Napisano 01.11.2009 21:29
mam plugin ktory sie kupuje moce (szybki bieg itp) za coca cole ktora wypada po zabiciu i nie wiem jaki jest kod zeby po zebraniu tych coca coli pokazywalo ile sie posiada. chodzi mi o napisz np nad bronia (tak jak ammopacki) lub za komenda /cola
#4
Napisano 01.11.2009 22:46
Dak sma, bo bez tego nie ma co robic (to od podnoszenia coli).
#5
Napisano 01.11.2009 23:38
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #define PLUGIN "JailBreak Shop / CocaCola System" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" #define TAG "[Bazar]" #define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000} #define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001} new const coca_model[] = "models/coca_cola.mdl"; new const coca_classname[] = "amxx_cocacola"; new g_points[33],action[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /bazar", "menu") register_clcmd("say_team /bazar","menu") register_event("DeathMsg","onDeath","a") register_forward(FM_Touch,"fw_touch") } public client_putinserver(id) set_task(180.0,"printer",id,_,_,"b") public printer(id) client_print(0,print_chat,"%s Ten serwer uzywa JailBreak Shop ,napisz /bazar aby zamienic coca cole",TAG) public onDeath(){ new kid=read_data(1); new vid=read_data(2); if(get_user_team(kid) == 1) { g_points[kid]++; } reset_all_power(vid) } reset_all_power(id) { switch(action[id]) { case 0: return PLUGIN_HANDLED case 1: set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) - 10.0) case 2: set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) + 0.3) case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) case 4: set_user_noclip(id,1) case 5: set_user_armor(id,100) case 6: give_item(id, "weapon_glock18") case 7: give_item(id, "weapon_hegrenade") case 8: give_item(id, "weapon_shield") } if(action[id] != 0) action[id]=0 return PLUGIN_CONTINUE } public menu(id) { if(action[id] == 0) { new jeden[65],dwa[65],trzy[65],cztery[65],piec[65],szesc[65],siedem[65],osiem[65] new team = get_user_team(id) if(team == 1) { new menu = menu_create("rJailBreak Shop:", "kupowanie") format(jeden,64,"wSzybki bieg - 2 coca cole") format(dwa,64,"wMniejsza grawitacja - 3 coca cole") format(trzy,64,"wNiewidzialnosc - 12 coca coli") format(cztery,64,"wNoclip przez 10 sekund - 10 coca coli") format(piec,64,"w200HP i 100 pancerza - 5 coca coli") format(szesc,64,"wGlock - 6 coca coli") format(siedem,64,"wGranat HE - 4 coca cole") format(osiem,64,"wTarcza - 8 coca coli") menu_additem(menu, jeden, "1", 0) menu_additem(menu, dwa, "2", 0) menu_additem(menu, trzy, "3", 0) menu_additem(menu, cztery, "4", 0) menu_additem(menu, piec, "5", 0) menu_additem(menu, szesc, "6",0) menu_additem(menu, siedem, "7", 0) menu_additem(menu, osiem, "8", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } else if(team == 2) client_print(id,print_chat,"%s Ten sklep jest tylko dla terrorystow",TAG) } else client_print(id,print_chat,"Juz posiadasz jeden dodatek ze sklepu") } public kupowanie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 2) { action[id] = 1 set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 60.0) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales szybszy bieg do smierci",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 2 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 3) { action[id] = 2 set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales mniejsza grawitacje do smierci",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 3 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 12) { action[id] = 3 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales niewidzialnosc",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 12 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 10) { action[id] = 4 set_user_noclip(id,1) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales noclip na 10 sekund",TAG) set_task(10.0,"remove_noclip",id) g_points[id] = g_points[id] - 10 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"[Rynek]Jestes martwy nie mozesz zamieniac") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 5) { action[id] = 5 set_user_armor(id,100) set_user_health(id,200) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales 200 HP i 100 AP",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 5 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 6) { action[id] = 6 give_item(id, "weapon_glock18") client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales glocka",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 6 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 4) { action[id] = 7 give_item(id, "weapon_hegrenade") client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales granat wybuchowy",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 4 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 8:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 8) { action[id] = 8 give_item(id, "weapon_shield") client_print(id,print_chat,"%s Otrzymales tarcze",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 8 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() precache_model(coca_model) public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK) { if(get_user_team(victim) == 1) return 0; static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; pev(victim,pev_origin,victim_origin); new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0; fNewOrigin[1] = victim_origin[1]; fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0; engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); if(!pev_valid(ent)) return 0; engfunc(EngFunc_SetModel,ent,coca_model); set_pev(ent,pev_classname,coca_classname); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); return 0; } public fw_touch(ent,id) { if(get_user_team(id) == 2) return FMRES_IGNORED; if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); if(!equali(classname,coca_classname) ) return FMRES_IGNORED; static coca_set; coca_set = g_points[id] + 1; g_points[id] = coca_set engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); return FMRES_IGNORED; }
za zrobienie z gory dziekuje
#6
Napisano 02.11.2009 16:24
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #define PLUGIN "JailBreak Shop / CocaCola System" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" #define TAG "[Bazar]" #define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000} #define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001} new const coca_model[] = "models/coca_cola.mdl"; new const coca_classname[] = "amxx_cocacola"; new g_points[33],action[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /cola", "ile_cola") register_clcmd("say /bazar", "menu") register_clcmd("say_team /bazar","menu") register_event("DeathMsg","onDeath","a") register_forward(FM_Touch,"fw_touch") } public client_putinserver(id) set_task(180.0,"printer",id,_,_,"b") public printer(id) client_print(0,print_chat,"%s Ten serwer uzywa JailBreak Shop ,napisz /bazar aby zamienic coca cole",TAG) public onDeath(){ new kid=read_data(1); new vid=read_data(2); if(get_user_team(kid) == 1) { g_points[kid]++; } reset_all_power(vid) } reset_all_power(id) { switch(action[id]) { case 0: return PLUGIN_HANDLED case 1: set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) - 10.0) case 2: set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) + 0.3) case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) case 4: set_user_noclip(id,1) case 5: set_user_armor(id,100) case 6: give_item(id, "weapon_glock18") case 7: give_item(id, "weapon_hegrenade") case 8: give_item(id, "weapon_shield") } if(action[id] != 0) action[id]=0 return PLUGIN_CONTINUE } public menu(id) { if(action[id] == 0) { new jeden[65],dwa[65],trzy[65],cztery[65],piec[65],szesc[65],siedem[65],osiem[65] new team = get_user_team(id) if(team == 1) { new menu = menu_create("rJailBreak Shop:", "kupowanie") format(jeden,64,"wSzybki bieg - 2 coca cole") format(dwa,64,"wMniejsza grawitacja - 3 coca cole") format(trzy,64,"wNiewidzialnosc - 12 coca coli") format(cztery,64,"wNoclip przez 10 sekund - 10 coca coli") format(piec,64,"w200HP i 100 pancerza - 5 coca coli") format(szesc,64,"wGlock - 6 coca coli") format(siedem,64,"wGranat HE - 4 coca cole") format(osiem,64,"wTarcza - 8 coca coli") menu_additem(menu, jeden, "1", 0) menu_additem(menu, dwa, "2", 0) menu_additem(menu, trzy, "3", 0) menu_additem(menu, cztery, "4", 0) menu_additem(menu, piec, "5", 0) menu_additem(menu, szesc, "6",0) menu_additem(menu, siedem, "7", 0) menu_additem(menu, osiem, "8", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } else if(team == 2) client_print(id,print_chat,"%s Ten sklep jest tylko dla terrorystow",TAG) } else client_print(id,print_chat,"Juz posiadasz jeden dodatek ze sklepu") } public ile_cola(id){ client_print(id,print_chat,"Masz %d",g_points[id]); } public kupowanie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 2) { action[id] = 1 set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 60.0) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales szybszy bieg do smierci",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 2 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 3) { action[id] = 2 set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales mniejsza grawitacje do smierci",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 3 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 12) { action[id] = 3 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales niewidzialnosc",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 12 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 10) { action[id] = 4 set_user_noclip(id,1) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales noclip na 10 sekund",TAG) set_task(10.0,"remove_noclip",id) g_points[id] = g_points[id] - 10 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"[Rynek]Jestes martwy nie mozesz zamieniac") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 5) { action[id] = 5 set_user_armor(id,100) set_user_health(id,200) client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales 200 HP i 100 AP",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 5 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 6) { action[id] = 6 give_item(id, "weapon_glock18") client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales glocka",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 6 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 4) { action[id] = 7 give_item(id, "weapon_hegrenade") client_print(id, print_chat,"%s Otrzymales granat wybuchowy",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 4 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 8:{ if(is_user_alive(id)) { if(g_points[id] >= 8) { action[id] = 8 give_item(id, "weapon_shield") client_print(id,print_chat,"%s Otrzymales tarcze",TAG) g_points[id] = g_points[id] - 8 } else client_print(id,print_chat,"%s Nie masz wystarczajacej ilosci coca coli",TAG) } else client_print(id,print_chat,"%s Jestes martwy nie mozesz zamieniac",TAG) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() precache_model(coca_model) public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK) { if(get_user_team(victim) == 1) return 0; static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; pev(victim,pev_origin,victim_origin); new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0; fNewOrigin[1] = victim_origin[1]; fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0; engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); if(!pev_valid(ent)) return 0; engfunc(EngFunc_SetModel,ent,coca_model); set_pev(ent,pev_classname,coca_classname); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); return 0; } public fw_touch(ent,id) { if(get_user_team(id) == 2) return FMRES_IGNORED; if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); if(!equali(classname,coca_classname) ) return FMRES_IGNORED; static coca_set; coca_set = g_points[id] + 1; g_points[id] = coca_set engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); return FMRES_IGNORED; }
#7
Napisano 02.11.2009 16:57
@EDIT
jeszcze jest blad ze zalicza cole podwojnie jak sie zabije ct i po podniesieniu coli
moglby ktos naprawic ze tylko jedynie za podniesieniu coli sie zalicza
jeszcze jest blad ze zalicza cole podwojnie jak sie zabije ct i po podniesieniu coli
moglby ktos naprawic ze tylko jedynie za podniesieniu coli sie zalicza
#8
Napisano 02.11.2009 18:49
public onDeath(){ reset_all_power(read_data(2)) }Podmien funkcje i po bugu i nawet optymalnie.
#9
Napisano 02.11.2009 20:57
dzięki chodzi wszystko jak nalezy
daje pomogl. temat do zamkniecia
daje pomogl. temat do zamkniecia
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych