Dałoby rade przerobić aby działało bez silnika ZM ? Jeśli tak przerobiłby ktoś ? Albo powiedział co usunąć/zamienić.
Załączone pliki
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 10.07.2018 10:58
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.07.2018 10:56
Dałoby rade przerobić aby działało bez silnika ZM ? Jeśli tak przerobiłby ktoś ? Albo powiedział co usunąć/zamienić.
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 10.07.2018 10:58
Napisano 10.07.2018 11:01
/weapon i powinno dac bron
Napisano 10.07.2018 12:26
Daje broń jest wszystko ok tylko jak zabije kogoś to kolejny strzał zabija mnie
Napisano 12.07.2018 06:52
Przerobiłby ktoś jeszcze, aby amunicje zabierało z bpammo tymsamym usunąćmożliwość przeładowania ?
Napisano 13.07.2018 09:43
Jeszcze raz, mógłbym to zrobić w sumie ale nie wiem dokładnie o co chodzi
Napisano 13.07.2018 11:16
Broń podmnienia sie za krowe która ma 100/200 ammo, to sto ma być niewidoczne, a podczas strzelania ma ciągnąc z tych 200-tu + jak by Ci się udało to 200 na sto zmienić byłoby fajnie
Napisano 13.07.2018 20:37
Napisano 14.07.2018 00:05
Ztego co pamiętam to w perku M18_Claymore było tylko ammo w "kieszeni" a tego w magazynku niebyło widać.
To chyba za to odpowiada: cs_set_weapon_ammo(ent, -1); - ustawia 0 ammo tymsamym ukrywa (chyba)
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 14.07.2018 00:09
Napisano 14.07.2018 16:34
Faktycznie
Jak będę mieć troche czasu to przerobie to, pewnie w next tyg
Napisano 14.07.2018 19:06
Bd czekał
Napisano 14.07.2018 19:28
a co z reloadem?
Napisano 14.07.2018 19:37
usunąć/zablokować bo raczej niepotrzebny będzie
Napisano 14.07.2018 19:49
rzuć mi jeszcze modele/dzwieki jak mozesz
stestuj
Napisano 14.07.2018 19:57
Reszta w cs powinna być.
2 błędy znalazłem: Zabiera po 1 ammo podczas strzału (zabierało 2) jak przeładowywujesz to pokazuje sie 100/xxx po strzale znika i ginie wtedy 100 ammo
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 14.07.2018 20:09
Napisano 17.07.2018 11:46
test
Napisano 18.07.2018 10:19
Działa. Tylko jeszcze takie pytanko: Wiesz gdzie ustawić ile ma pobrać ammo kiedy uzywamy attack2 ?
Napisano 18.07.2018 13:05
Linia 486
cs_set_user_bpammo(Player, CSW_M249, --iClip)
jak chcesz zeby po dwa uciekalo to zamien --iClip na iClip-2
Napisano 18.07.2018 16:49
Chodziło mi o ten ładowany atak tera zabiera gdzieś tak 25-35 naboi troche bym to chciał zmniejszyć 16-21
Napisano 18.07.2018 19:28
Wiesz co, nie jestem pewny o co Ci chodzi, ale możliwe ze trafie
linia 535
g_flNextAmmoBurn[ Player ] = flGameTime + 0.1
daj sobie tam + 0.2 albo coś, testuj wartości moze to o to chodzi
Napisano 19.07.2018 07:58
Działa dzięki wielkie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych