←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
procentowo zwiekszony dmg jak wyswietlic

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 23.06.2018

hey, chciałem wyświetlić o ile % więcej będą zadawać obrazen perki z mnoznikiem inteligencji (wszystko 0,17) próbowałem tak ale wywala tag mismatch

 

new intaile = float(PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)*0.17);

 

//// QTM_CodMod.sma
// C:\Users\rychu\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(764) : warning 213: tag mismatch
// C:\Users\rychu\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(764) : error 001: expected token: ",", but found ";"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,56 sec
// ----------------------------------------
Odpowiedz

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 23.06.2018

Z inteligencją udało mi się rozwiązać, ale mam problem z wytrzymałością, robie tak i jest ten sam błąd co up tag mismatch

 

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
new Float:wytrzile = 0.0;
wytrzile = (float(redukcja_obrazen_gracza[id]));
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 23.06.2018

Pokaż deklaracje redukcja_obrazen_gracza

Odpowiedz

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 23.06.2018

Pokaż deklaracje redukcja_obrazen_gracza

Float:redukcja_obrazen_gracza[33],

Odpowiedz

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 25.06.2018

Jak by ktoś pytał to wystarczyło usunac float z deklaracji wytrzile bo juz jest zdeklarowany przy redukcja_obrazen_gracza[id], ale tak ode mnie lepiej tego nie używać, po tym jak to dodałem przy maksymalnej wytrzymalosci gdy ktos do mnie strzelal nie dostawalem obrazen tylko zdrowie do kilkuset tysiecy :) Po usunieciu tego wszystko wrocilo do normy.

 

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
new Float:wytrzile = 0.0;
wytrzile = (float(redukcja_obrazen_gracza[id]));
Odpowiedz