Mam problem klasa regenerator, mianowicie chcialem przerobic to by regenerowalo kondycje ale cos nie dziala
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #define TASK_REGENERACJA 736 new const nazwa[] = "klasa"; new const opis[] = ""; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "radim"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ZmienUbranie(id, 0); set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ZmienUbranie(id, 1); remove_task(id); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(1,1); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Regeneracja(id) { id -= TASK_REGENERACJA if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_task(1.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = cod_get_user_trim(id); new max_health = cod_get_user_trim(id); new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health; cod_set_user_bonus_trim(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; }