Witam mam serwer codmod
na nonsteam chat normalnie działa
ale na steam podczas pisania wyswietla się s1:s2
ten błąd występuje u wszystkich graczy na steam ponieważ dostawałem już skargi od graczy steam
nonsteamy normalnie piszą i widzą chat
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.06.2018 10:17
Witam mam serwer codmod
na nonsteam chat normalnie działa
ale na steam podczas pisania wyswietla się s1:s2
ten błąd występuje u wszystkich graczy na steam ponieważ dostawałem już skargi od graczy steam
nonsteamy normalnie piszą i widzą chat
Napisano 02.06.2018 13:23
Temat poruszany wiele razy:
Tak tak tak jeszcze jakieś pomysły?
Myslisz że jestem taki głupi i nic nie sprawdzałem?
NIE DZIAŁA
dodam jeszcze że na steam nie działa admin
Kod sma vipa:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #include <fakemeta> #include <fun> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <cstrike> #define THE_VIP ADMIN_LEVEL_H #define MONEY_F 115 new cod_vkillhp, cod_vgranaty, cod_vhsxp, cod_vhshp; static const COLOR[] = "^x04" new maxplayers new gmsgSayText /* STOKI */ stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1) { set_pdata_int(index, MONEY_F, money) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index); write_long(money); write_byte(flash ? 1 : 0); message_end(); } /* END OF STOKI */ public plugin_init() { register_plugin("ProCodVIP", "1.0", "0x?"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); if( find_ent_by_class(-1, "func_bomb_target") > 0 || find_ent_by_class(-1, "info_bomb_target") > 0 ) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham__CBasePlayer_Spawn__Post", true) register_clcmd("say /vip","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.") register_clcmd("say", "handle_say") gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") maxplayers = get_maxplayers() /*================CVARY======================*/ //VIP ma dostawac wszystkie granaty w ilosci 2 (1he, 1flash, 1smoke) 0nie 1tak cod_vgranaty = register_cvar("cod_vgranaty","1"); //Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza headshootem: cod_vhsxp = register_cvar("cod_vhsxp","50"); //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza headshootem: cod_vhshp = register_cvar("cod_vhshp","20"); //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza: cod_vkillhp = register_cvar("cod_vkillhp","15"); /*==============KONIEC CVARÓW===============*/ } public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & THE_VIP) { new granaty = get_pcvar_num(cod_vgranaty) if (granaty == 1) { cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE); } } } public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK) { if (is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & THE_VIP)) { new nr_hp = get_pcvar_num(cod_vkillhp) set_user_health(killer, get_user_health(killer) + nr_hp); if(hitplace == HIT_HEAD) { new hs_xp = get_pcvar_num(cod_vhsxp) new hs_hp = get_pcvar_num(cod_vhshp) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp); set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp); } } } public admin_motd(id,level,cid) { if (!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_CONTINUE show_motd(id,"vip.txt",".:: Cod EvolutioN ::.") return PLUGIN_CONTINUE } public handle_say(id) { new said[192] read_args(said,192) if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1) set_task(0.1,"print_viplist", id) return PLUGIN_CONTINUE } public print_viplist(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "%sConnected VIPS: ",COLOR) if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { print_message(user, message) len = format(message, 255, "%s ",COLOR) } } print_message(user, message) } else { len += format(message[len], 255-len, "No online VIP.") print_message(user, message) } } print_message(id, msg[]) { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } public Ham__CBasePlayer_Spawn__Post( id ) if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags(id) & THE_VIP ) cs_set_user_defuse(id, 1)
Użytkownik SulDooR edytował ten post 02.06.2018 13:26
Napisano 02.06.2018 22:09
Dodaj to w plugins.ini lub w pliku konfiguracyjnym ktory odpowiada za odpalanie pluginów w taki sposob aby najpierw byla wczytywana modyfikacja vipa czyli:
nazwa_vipa_blabla.amxx
łatka.amxx
Użytkownik Ces't La Vie edytował ten post 02.06.2018 22:10
Pluginy-AMXX.pl - Paczki / Modyfikacje na twoj serwer CS 1.6 !
Napisano 05.06.2018 21:26
coss to dało admin działa i na usay mozna pisac ale na say nie
Napisano 05.06.2018 21:32
dobra poradziłem sobie dziękówka
Napisano 05.06.2018 22:10
a jednak nie co zrobic prefixy cod.amxx wywoluja blad s1 s2 a potrzebuje ich na serwer?
Napisano 06.06.2018 19:26
ehh
z tego
https://amxx.pl/topi...alizacji/page-2
dokładniej
chatpoprawka.rar 3,45 KB 39 Ilość pobrań
wgraj tylko ten plug powinno być oki
Napisano 07.06.2018 19:24
No niestety po tym jak dopisałem prefix_cod s1 s2 dalej występuje
Napisano 07.06.2018 21:20
Przeanalizuj kod z tego postu https://amxx.pl/topi...ji/#entry741017(jeśli korzystasz z prefix'ów DarkGL'a - w innym wypadku, podrzuć kod tego pluginu).
Napisano 07.06.2018 23:01
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "Prefix for COD" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "WebQ" new pCvarPrefixy; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1"); } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256],szTmp3[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id)); } case 3:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id)); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Nie wiem czyje to ja to miałem w paczce.
A tamto co wysłałeś to nie rozumiem . Jak dla mnie za dużo tego
Napisano 08.06.2018 08:08
Czy plugin, o którym wspomniał kolega w tym poście jest umieszczony pod pluginem prefix'ów COD'a na liście pluginów (plugins.ini / plugins-codmod.ini) ?
Jeżeli nie - popraw to - powinno rozwiązać problem.
Ostatecznie, jeżeli poprzednie też zawiedzie - łap załatany kod pluginu prefixów:
Napisano 08.06.2018 08:54
działa już wszystko admin,chat itp ale dalej nie ma prefixu klasy jest tylko lvl
Napisano 08.06.2018 22:33
Napisano 09.06.2018 08:32
jest na 2 jak to zmienić
Napisano 09.06.2018 12:20
Wpisz w konsoli:
cod_prefix 3
Napisano 09.06.2018 13:50
robiłem już tak ale działa tylko raz po restarcie serwera ustawia sie na 2
Napisano 09.06.2018 22:56
Użytkownik _McHappy edytował ten post 09.06.2018 22:57
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych