Brak awansów na serwerze
Deadly_SouL
31.05.2018
Witam, zainstalowałem awanse : https://amxx.pl/topi...63-awanse-klas/ na poprzednim serwerze wszystko mi smigało teraz chciałbym postawić od nowa serwer mam te same pliki nawet probowalem na nowo zainstalować awanse zgodnie z instrukcją lecz nic nie pomaga Nie wiem naprawdę co moze być przyczyną. Klasy na serwerze są ale tak jakby w ogóle tych awansow nie bylo... Awansu wybrać nie mogę, lecz w opisie klasy są.
Pobrałem nawet gotowca z tematu i dalej nie działa. proszę o pomoc
Jeżeli bedzie trzeba to podam Silnik na priv.
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 31.05.2018 21:10
AwIlL^^
01.06.2018
Pokaż zawartość pliku plugin.ini oraz plugins-codmod.ini i wyślij silnik na priv.
Poszukam przyczyny i pomogę ci ją naprawić.
Prześlij jeszcze kod jednej klasy i jednego awansu do niej.
Deadly_SouL
01.06.2018
plugins.ini
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here fast_fix_hashsign.amxx abd.amxx ad_manager.amxx cod_menu.amxx cod_quests.amxx cod_top15.amxx exp_o_godzinach.amxx klany.amxx kup_premium.amxx no_fall_damage.amxx nozecsgo.amxx OddajPerk.amxx paczki.amxx widzialnosc_min.amxx wymiana_perkami_blokada.amxx cod_adminmenu.amxx anty_reklama.amxx ; blokuje przed reklama innych serwerow blokuj_he.amxx ; blokuje HE na 15 s po rozpoczeciu rundy c4.amxx ; pokazuje ile czasu do wybuchu bomby cod_sellperk.amxx ; umozliwia sprzednie perku hpk.amxx ne_unlimitedammo.amxx niesmiertelne_hostage.amxx parachute.amxx prefixy_cod.amxx sillyc4.amxx team-semiclip.amxx wymuszacz_komend.amxx COD_Rynek_Monety_Dolary.amxx vipcod.amxx gamenamechanger.amxx lec_do_bomby.amxx ;QuakeSounds.amxx 0_hp_bug.amxx adminlisten.amxx ptb.amxx ;alt_end_round_sounds.amxx ;GHW_Weapon_Replacement.amxx admin_spec_esp.amxx galileo.amxx spawn_protection_pl.amxx ;manga_adminmodels.amxx
cod_frakcje.ini
[klasa]Deagler[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Famaser[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Kapitan[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Kucacz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Medyk[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Przebieraniec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Rakieciarz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Snajper[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Truciciel[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Vasilcov[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Widziator[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Wojskowy[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Zabijak[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]Zamachowiec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r] [klasa]DeaglerElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]FamaserElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]KapitanElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]KucaczElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]MedykElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]PrzebieraniecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]RakieciarzElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]SnajperElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]TrucicielElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]VasilcovElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]WidziatorElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]WojskowyElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]ZabijakElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]ZamachowiecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r] [klasa]Krasnolud(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r] [klasa]OjciecZakamuflowanego(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r] [klasa]Jessi(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r] [klasa]InViTran(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
plugins-codmod.ini
;Call of Duty Mod QTM_CodMod.amxx klany.amxx cod_quests.amxx cod_magazyn.amxx cod_menu.amxx COD_Asysta.amxx ;Klasy ;Awanse codawans_DeaglerElite.amxx codawans_FamaserElite.amxx codawans_KapitanElite.amxx codawans_KucaczElite.amxx codawans_MedykElite.amxx codawans_PrzebieraniecElite.amxx codawans_RakieciarzElite.amxx codawans_SnajperElite.amxx codawans_TrucicielElite.amxx codawans_VasilcovElite.amxx codawans_WidziatorElite.amxx codawans_WojskowyElite.amxx codawans_zabijakelite.amxx codawans_ZamachowiecElite.amxx ;Zwykle codclass_Deagler.amxx codclass_Famaser.amxx codclass_Kapitan.amxx codclass_kucacz.amxx codclass_Medyk.amxx codclass_Przebieraniec.amxx codclass_Rakieciarz.amxx codclass_Snajper.amxx codclass_Truciciel.amxx codclass_Vasilcov.amxx codclass_Widziator.amxx codclass_Wojskowy.amxx codclass_zabijak.amxx codclass_zamachowiec.amxx ;Premium codclass_InViTranMPremiumBn.amxx codclass_JessiMPremiumAm.amxx codclass_KrasnoludPremiumEq.amxx codclass_OjciecZakamuflowanegoPremiumCo.amxx ;Perki codperk_Adidaski.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_BronAdmina.amxx codperk_bronmastera.amxx codperk_bronterrorysty.amxx codperk_CatalystPower.amxx codperk_CialoBoga.amxx codperk_DiamentowyNoz.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_energol.amxx codperk_GenialnyUmysl.amxx codperk_godmod.amxx codperk_GranatZamachowca.amxx codperk_HegrenadePower.amxx codperk_HP.amxx codperk_Jordany.amxx codperk_kieszonkowiec.amxx codperk_klapkicichego.amxx codperk_KsiegaDoswiadczenia.amxx codperk_KsiegaZdrowia.amxx codperk_MistrzPistoletow.amxx codperk_mocilluzjonisty.amxx codperk_NabojeSpustoszenia.amxx codperk_narkotyk.amxx codperk_neoblind.amxx codperk_NieskonAmmo.amxx codperk_Pancerz.amxx codperk_PelerynaNiewidka.amxx codperk_PierscienZabojcy.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_portfelmilionera.amxx codperk_PrawarekaSoula.amxx codperk_ProfesionalnyRusher.amxx codperk_PrzyplyEnegrii.amxx codperk_quickshot.amxx codperk_RekaZabojcy.amxx codperk_Rewolwer.amxx codperk_ringcapitan.amxx codperk_RingPlatfusa.amxx codperk_ScoutPower.amxx codperk_SekretTerrorysty.amxx codperk_skillzabojcy.amxx codperk_Spektrum.amxx codperk_SprawnePalce.amxx codperk_SuperGrzybki.amxx codperk_SuperViev.amxx codperk_SzmaragdoweNaboje.amxx codperk_TajemnicaDeagla.amxx codperk_TajemnicaHinola.amxx codperk_TajemnicaISIS.amxx codperk_TajemnicaOdrodzenia.amxx codperk_TajemnicaP90.amxx codperk_UmiejetnoscSapera.amxx codperk_UnikalnyGlock.amxx codperk_UnikalnyUSP.amxx codperk_wsparciepirotechniczne.amxx codperk_wyrzuceniebroni.amxx codperk_YezzyBoots.amxx codperk_ZelaznaGlowa.amxx codperk_zestawabw.amxx codperk_zrecznoscskoczka.amxx codperk_ZwinneNogi.amxx
Przykladowa klasa :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "VasilcovElite"; new const opis[] = "1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, wiekszy DMG z broni"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "deadly"); cod_register_advance(cod_get_classid("Vasilcov"), 301, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 12) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 01.06.2018 19:38
AwIlL^^
01.06.2018
klany, cod_quests i cod_menu masz w dwóch plikach. (to nie jest przyczyna jak coś)
Przydałaby się jeszcze zawartość codmod.inc (tak dla pewności)
rejestracja awansu jest poprawna.
Mam nadzieję, że nie masz tej klasy na serwie bo ma dwie niezgodności kodu z opisem.
Jeżeli w codmod.inc budowa natywu cod_register_advance jest dobrze to zostaje tylko silnik do sprawdzenia.
Jakby kto się zastanawiał jakim cudem codmod.inc może mieć wpływ to wyjaśniam, że sprawdzane jest tylko czy ilość parametrów się zgadza i nie odróżnia gdzie ma być napis a gdzie liczba.
Raz po edycji kodu nie zmieniłem swojego pliku .inc a ilość parametrów się tylko zgadzała i dziwnie to działało...
Deadly_SouL
03.06.2018
Niezgodność opisu z kodem jest celowa ale brawo za czujne oko
codmod.inc
#if defined _codmod_included #endinput #endif #define _codmod_included #define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4 #define DMG_CODSKILL (1<<31) native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/ forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_skill_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy ------------------------------*/ native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);