←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Zmiana dzięku wystrzału

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 02.05.2018

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Maciuś20 - zdjęcie Maciuś20 02.05.2018

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 02.05.2018


mamy prostą klasę ze scautem

 

 

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/

 

 

Jaki jest sens Twojej wypowiedzi Maciuś?

 

 

Spoiler

 

Nie testowałem

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 02.05.2018

aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 03.05.2018

Czy po zmianie nie trzeba zwrócić FMRES_SUPERCEDE?


Plus czy emitSound nie dostaje tylko dźwięków .wav?
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 03.05.2018

Czy po zmianie nie trzeba zwrócić FMRES_SUPERCEDE?


Plus czy emitSound nie dostaje tylko dźwięków .wav?

 

Trzeba zwrócić COŚ, i Ja osobiście kierowałem się kodem ZP 4.3, skąd brałem kod, więc pójdę jednak za myślą Mercylezza.

 

Nie jestem pewny, ale *.mp3 wrzuciłem tylko z przezwyczajenia, z myślą, że autor poradzi sobie :v

 

 

aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?

 

@UP Jeśli używałeś *.mp3 to zmień na *.wav. Jeśli to nie pomoże, to będziemy doszukiwać się błędu w kodzie.

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 03.05.2018

Mp3 zmieniłem od razu na wav ;)

 

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 03.05.2018

Poradziłem sobie :) *.mp3 zmieniłem  *.wav.i nie działało

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 03.05.2018


Trzeba zwrócić COŚ

 

 

Coś jest zawsze zwracane, nawet jak nie dasz returna na końcu. Chyba zero wtedy zwraca.

 

A zwracasz SUPERCEDE żeby zablokować obecny a wyemitować nowy. Tak to chyba działało :D

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 03.05.2018

Nie da się w ten sposób zablokować dźwięku wystrzału broni - strzał jest zdarzeniem obsługiwanym przez klienta gry, nie przez serwer.
Powyższym sposobem nie da się również przechwycić zdarzenia odtworzenia dźwięku wystrzału (należy wykorzystać do tego PlaybackEvent, a nie EmitSound).

Są dwie opcje rozwiązania problemu:
1.) Zwyczajne odtworzenie własnego dźwięku wystrzału w odpowiednim momencie (nie zablokuje to oryginalnego dźwięku scout'a, a jedynie nałoży drugi dźwięk) - rozwiązanie 'na skróty'.

2.) Stworzyć/zmodyfikować model broni tak, by nie posiadał z góry ustalonego dźwięku wystrzału, po czym postąpić tak jak w pkt 1. W tym wypadku dźwięk oryginalny nie będzie już odtwarzany.

Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.05.2018 15:14
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 05.05.2018

Dźwięk można zmieniać tu ?

 

$sequence "idle" "idle" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "Weapons/bow/scout_bolt.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }

 

I tak wg to poza "draw" żaden z nich sie nie odtwarza
 

Załączone pliki

  • Załączony plik  v_bow.rar   1005,16 KB   33 Ilość pobrań

Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 05.05.2018 06:30
Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 05.05.2018

W tym artykule autor kompleksowo opisał schemat postępowania dla wybranego przez Ciebie sposobu rozwiązania problemu:
https://amxx.pl/topi...dźwięków-broni/
Użytkownik _McHappy edytował ten post 05.05.2018 10:25
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 05.05.2018

McHappy spróbujesz bo mi nie działa a ustawiam dobrze

 

$sequence "idle" "idle" fps 16     
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "weapons/bow/bow_clipout.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "weapons/bow/bow_bolt.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
 

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 08.05.2018

Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.

 

Jak to zrobić ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 08.05.2018

Takie rzeczy występują przeważnie w pluginach które dodają nowe bronie, jakiś łuk czy kuszą czy coś takiego, bazuka
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 08.05.2018

Niestety nie radzę sb z przełożeniem tego do innej klasy

Załączone pliki

Odpowiedz