←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem z modelami graczy dla vipa

  • +
  • -
darnoK^ - zdjęcie darnoK^ 14.04.2018

Witajcie mam dość dziwny problem mam oto taki kodzik ale te modele nie dzialaja mimo ,ze sie pobieraja , ktos ma jakis pomysl dlaczego ?
 
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

MAGNET (15.04.2018 11:53):
Polecam
KOD
Odpowiedz

  • +
  • -
I am the one who knocks. - zdjęcie I am the one who knocks. 15.04.2018

Vip z generatora czy pisany samodzielnie? 

Odpowiedz

  • +
  • -
darnoK^ - zdjęcie darnoK^ 15.04.2018

To nie z generatora tylko z pewnej strony nie chce podawac. Moge podac na pw


Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 10:55
Odpowiedz

  • +
  • -
koszula93 - zdjęcie koszula93 15.04.2018

1. Czy flagę nadałeś poprawnie?

2. Logi jakieś wyskakują?

3. Testowałeś inne modele?

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 15.04.2018

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
darnoK^ - zdjęcie darnoK^ 15.04.2018

Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

 


Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 18:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 16.04.2018

 

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}

 


Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.

Spoiler

 

@Toldi

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 16.04.2018

 

 

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}

 


Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.

Spoiler

 

@Toldi

Spoiler

 

Tak myślałem że przy sprawdzeniu czy gracz jest podłączony nie walnąłem literówki ale już nie chciało mi się tego sprawdzać a gdy by wpisywał tą frazę to by mu program pokazał poprawną wersję. Co do tego sprawdzenia "alive" to wiem że nie musiałem ale dodałem je bo może nastąpić sytuacja że w czasie spawnu gracz może zostać zabity przez zepsuty spawn bądź zbył małą ich ilość i chyba mogło by mu coś pokazać w konsoli w takim przypadku? Chyba że nie to w zupełności moja wina :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 16.04.2018

Jakby się nie zespawnowal to nie byłoby potrzeby ustawiania modelu :)
Odpowiedz