Potrzebuję pomocy w rozwiązaniu tego probl...
MasamuneDate
18.03.2018
um ktoś może mi pomóc?
Próbowałem zrobić ten kod z "codperk_betonoweciaolo"
Opis: Przez 10 sekund możesz strzelać tylko w głowę
# Pierwszy problem
Próbowałem zrobić tę klasę
Claes Of Dawn
Opis: Przez 5 sekund nie otrzymujesz odrzutu +25 obrażeń
Ale problem polega na tym, że kiedy użyłem tej umiejętności, efekt trwa przez całą rundę. To nie znika, gdy specjalista już się skończył dawno temu. Ktoś może pomóc?
# Drugi problem
Próbowałem ustawić amunicję z tej klasy na 60, tak jak niektóre bronie w pluginach zombie (przykład: jak Thanatos - 3 SMG, które mają 60 magazynów pocisków)
Stormtrooper
Opis : Masz Dual UZI z 60 amunicjami, 1/5 szans na odbicie pocisku przeciwnika / noża
Ale problem polega na tym, że kula pozostaje w liczbie 60, więc w zasadzie jest niczym nieskończona amunicja. Ktoś może pomóc?
um anyone can help me?
I Tried make this code from "codperk_betonoweciaolo"
Description : For 10 seconds, you can only be shoot in the head
#First Problem
I Tried make this Class
Claes Of Dawn
Description : For 5 seconds, you have no recoil +25 damage
But the problem is, when i used the skill, the effect last for entire round. It doesnt vanish while the skilled is already ended long time ago. Anyone can help?
#Second Problem
I Tried to set this class weapon ammo to become 60, just like some weapons in zombie plague plugin ( example : like Thanatos - 3 SMG that have 60 bullet magazine )
Stormtrooper
You got Dual UZI with 60 ammo, 1/5 chance to bounce enemy bullet / knife stab
But the problem is, the bullet are stay in 60 number, so basicly, its like infinite ammo. Anyone can help?
Attached Files
Edited by MasamuneDate, 18.03.2018 00:10.
Robiin
21.03.2018
The reason behind your problem (the Claes of dawn class) is simply this:
public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id) || !ma_klase[id]) return; }
Which should be this:
public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id) || !ma_klase[id]) return; wykorzystal[id]=false; }
So when you turn off the "god" ability you actually take it away, which you didnt in the example above.
The second one is even 'dumber' than first one. I assume that you got lost in your own code, because of the function/forwards names.
If you name them "A", "B", "C" your guaranteed to get lost at some point.
Spoiler
Simply youre just setting ammo over and over again every time PreThink forward executes, which is alot
I've got no time to edit it for you, but you can do it yourself, if you can handle it. Heres a thread to help you (https://amxx.pl/topi...oi-w-magazynku/)